Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Le Foyer Colca





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Dormitori independent
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Dormitori independent
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Dormitori independent
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Mismi 403, Yanque, Caylloma Province, 04140
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per la llenya: 15 USD per estada.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 5 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 10292813193
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Le Foyer Colca Hotel
Le Foyer Colca Yanque
Le Foyer Hostel Colca
Le Foyer Colca Hotel Yanque
Preguntes freqüents
Opinions: Le Foyer Colca
Opinions
7,4
Bo
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Laborie
Viatge en grup
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bien mais…. Problème payement et douches froides
Laborie
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Edwin, Cusco
Viatge en família amb nens petits
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edwin
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Axel
16 de des. de 2024
Axel
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
María del Mar
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
María del Mar
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Geert
29 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Aardig

Geert
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
J M
Viatge en grup
15 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
J M
Estada d’1 nit (oct. 2023)
4/10, Deficient
Melissa
16 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mal servicio e información incorrecta del hotel.
Melissa
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Arnaud
Viatge en grup
12 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arnaud
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Gonzalo
10 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Gonzalo
Estada de 2 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
8 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
8 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)