Tristar Hotel
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Pagoda Shwedagon
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Tristar Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 56 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Escriptori
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Escriptori
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
2 Banys
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Escriptori
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

485, Kyaike Ka San Rd, Tarmway Township, Yangon, 11211
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Zara
Hotel Zara
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
5.6 de 10, 24 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
L’allotjament també es coneix com a
Tristar Hotel Yangon
Tristar Yangon
Tristar Hotel Hotel
Tristar Hotel Yangon
Tristar Hotel Hotel Yangon
Preguntes freqüents
Opinions: Tristar Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 d’oct. de 2023
Estada de 4 nits (set. 2023)
4/10, Deficient
Imran
Viatge en família amb nens petits
9 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Imran
Estada de 13 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Supitchaya
15 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Supitchaya
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
HOO TECK
Viatge de negocis
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HOO TECK
Estada de 2 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
johannes
Viatge de negocis
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
johannes
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Yongyut
3 de set. de 2019
Yongyut
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
9 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
7 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
johannes
26 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
johannes
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
TANG, malaysia
Viatge de negocis
2 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
TANG
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
総合的には良いのですが!
Viatger verificat
Estada de 6 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 8 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de març de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
RUII
Viatge en família
17 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
RUII
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
14 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
SUNGHO
13 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
썩 괜찮은 호텔
SUNGHO
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
natsuki
12 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
素晴らしいホテル!
natsuki
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Kim
7 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kim
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Pang, Thai
26 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pang
Estada de 2 nits (nov. 2018)