Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel No.25 in Yangju





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

74-1 Gamagol-ro, Jangheung-myeon, Yangju, Gyeonggi, 11521
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Head-One
Hotel Head-One
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
7.6 de 10, Bé, 100 opinions
Preu actual: 34 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Dipòsit pels animals de companyia: 30000 KRW per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 20000 KRW per animal de companyia per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 3888701157
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel No.25 in Yangju Hotel
Hotel No.25 in Yangju Yangju
Hotel No.25 in Yangju Hotel Yangju
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel No.25 in Yangju
Opinions
8,4
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
HEONYOUNG
26 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
푸대접
HEONYOUNG
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Naesook
Viatge de negocis
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Naesook
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
Yuuri
1 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
1人では利用しない方がいい
Yuuri
Estada de 4 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en parella
30 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
??
16 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en parella
12 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Jimmy
Viatge de negocis
12 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jimmy
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en parella
7 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
??
6 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Reza
13 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Reza
Estada de 6 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
hokyoung
26 de des. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
소소
hokyoung
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
ETSUKO
1 de set. de 2021
ETSUKO
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
19 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
괜찮았음
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de juny de 2021
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
나름 만족합니다.
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Eunhye
8 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eunhye
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
kim
23 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
kim
Estada d’1 nit (abr. 2021)
6/10, Acceptable
junhee
5 d’abr. de 2021
junhee
Estada d’1 nit (abr. 2021)