Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Central Hotel Jingmin





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Premier

Habitació amb dos llits individuals Premier
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
2 dormitoris
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Premier

Habitació doble Premier
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
2 dormitoris
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite Premier, 2 dormitoris (Chinese Domestic Guests Only)

Suite Premier, 2 dormitoris (Chinese Domestic Guests Only)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Televisor d'alta definició
2 Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
2 Banys
Carregar totes les fotos de: Suite Premier (Chinese Domestic Guests Only)

Suite Premier (Chinese Domestic Guests Only)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Dormitori independent
Cortines opaques
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

158 Yuhou Nanli, Xiamen, Fujian, 361012
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 147 CNY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Central Hotel Jingmin
Central Hotel Jingmin Xiamen
Central Jingmin
Central Jingmin Xiamen
Jingmin Central Hotel
Central Hotel Jingmin Hotel
Central Hotel Jingmin Xiamen
Central Hotel Jingmin Hotel Xiamen
Preguntes freqüents
Opinions: Central Hotel Jingmin
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Jaime
Viatge en família
15 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaime
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
zhu
Viatge en família
4 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
zhu
Estada de 2 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Lan
Viatge de negocis
28 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
服務到位
Lan
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
とらじろう, 東京
8 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
とらじろう
Estada de 5 nits (des. 2019)
8/10, Bo
jackie, 台北
Viatge de negocis
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jackie
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Wenna
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
令人难忘的住宿
Wenna
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Pat, Taiwan
Viatge en parella
15 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
大輔
6 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
厦門のホテルはここしか泊まりません
大輔
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge de negocis
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Matthew
20 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適で清潔ななホテルです
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Ting-Lung
14 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
值得住一晚的飯店
Ting-Lung
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Jingnan
5 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jingnan
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Chun Gil
28 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
편안한 숙소 , 깨끗한 과일들!
Chun Gil
Estada de 5 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Chi Shing, 香港
12 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Chi Shing
Estada de 2 nits (març 2019)