The Bell Inn
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Hipòdrom de Worcester
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Bell Inn





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 86 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Frigorífic
Televisor LED
Any de renovació: 2019
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Any de renovació: 2019
Divan llit
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, vistes al turó

Habitació doble superior, vistes al turó
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Any de renovació: 2019
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Martley Rd, lower broadheath, Worcester, England, wr2 6qg
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Worcester Whitehouse
Worcester Whitehouse
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 1.006 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 GBP per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 GBP per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Bell Inn Worcester
Bell Worcester
The Bell Inn Hotel
The Bell Inn Worcester
The Bell Inn Hotel Worcester
Preguntes freqüents
Opinions: The Bell Inn
Opinions
9,8
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Fiona
Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fiona
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mike
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mike
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
Viatge en parella
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andy
Viatge en parella
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andy
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Julian
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julian
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Markus
Viatge en família amb nens petits
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Markus
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Toby
Viatge en família amb nens petits
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Toby
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gillian
Viatge en parella
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Gillian
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Karen
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Karen
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Keith
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Keith
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Abigail
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abigail
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rene
Viatge en parella
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rene
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ralph
Viatge de negocis
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ralph
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
John
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very nice.
John
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge de negocis
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay at the bell inn lower broadheath
Paul
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Steve
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steve
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claire
Viatge en família
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
One night stay and evening meal.
Claire
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge de negocis
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kevin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ralph
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A Real Home From Home!
Ralph
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Craig
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Craig
Estada de 4 nits (gen. 2025)