Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ACANTUS Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Apartament

Apartament
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble empresarial

Habitació doble empresarial
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ringstrasse 13, Weisendorf, 91085
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

NOVINA HOTEL Herzogenaurach Herzo Base
NOVINA HOTEL Herzogenaurach Herzo Base
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 804 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per adult i 6 EUR per nen (preu aproximat).
- Dipòsit pels animals de companyia: 12.0 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 12 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar trones, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Acantus Hotel Weisendorf
Acantus Hotel
Acantus Weisendorf
Acantus Hotel Restaurant
ACANTUS Hotel Hotel
ACANTUS Hotel Restaurant
ACANTUS Hotel Weisendorf
ACANTUS Hotel Hotel Weisendorf
Preguntes freqüents
Opinions: ACANTUS Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eric, San Jose
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Benjamin
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Benjamin
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Sascha
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sascha
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Thorsten
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thorsten
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Mathias
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mathias
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roland
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No.1
Roland
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
André
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerne wieder
André
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
André
Viatge de negocis
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge de negocis
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Kader
Viatge de negocis
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kader
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Tarik, Mugla
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tarik
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Annie
Viatge en parella
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Annie
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Roland
17 de des. de 2024
Roland
Estada de 4 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Paul
21 de nov. de 2024
Paul
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Muhammad Kashif
23 d’oct. de 2024
Muhammad Kashif
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Antonio
Viatge de negocis
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un bella sorpresa
Antonio
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Oliver
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Oliver
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Manuel
Viatge de negocis
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manuel
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Heinz
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heinz
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Dmitrij
Viatge de negocis
18 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dmitrij
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
tschoner
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tschoner
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Ralf- Dieter
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ralf- Dieter
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Hans-Jürgen
22 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super Frühstück
Hans-Jürgen
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Gregor
Viatge de negocis
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Komme gerne wieder



Gregor
Estada d’1 nit (juny 2024)