Novotel Wavre Brussels East Hotel
Hotel per a famílies amb un gimnàs i piscina de temporada a l'aire lliure
Galeria de fotos de l’allotjament Novotel Wavre Brussels East Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 86 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit
8,8 sobre 10
Excel·lent
(30 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Sofà llit: individual
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 llit doble i sofà llit

Habitació executiva, 1 llit doble i sofà llit
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rue De La Wastinne 45, Wavre, 1301
Sobre aquest allotjament
Novotel Wavre Brussels East Hotel
Allotjaments similars

Best Western Hotel Wavre
Best Western Hotel Wavre
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 313 opinions
Preu actual: 89 €
taxes i impostos inclosos
28 de nov. - 29 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.06 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 21 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: maig-setembre
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-22:00.
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Leonardo Brussels
Leonardo Brussels Est
Leonardo Brussels Est Hotel
Leonardo Brussels Est Hotel Wavre
Leonardo Wavre Brussels
Wavre Brussels East
Leonardo Wavre Brussels Est Hotel
Brussels East
Novotel Wavre Brussels East
Novotel Wavre Brussels East Hotel Hotel
Novotel Wavre Brussels East Hotel Wavre
Novotel Wavre Brussels East Hotel Hotel Wavre
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Novotel Wavre Brussels East Hotel
8,4
Molt bo
8,6
Neteja
7,6
Ubicació
8,4
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
14 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Jacqueline, Helmond
26 d’ag. de 2025




Jacqueline
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Sam
Viatge en família
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sam
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Cheuk Yee
10 d’ag. de 2025
Cheuk Yee
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Joyce
Viatge en família amb nens petits
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joyce
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Dina
2 d’ag. de 2025
Dina
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 4 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Patrick
Viatge en família
26 de jul. de 2025
Patrick
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Charlette
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Charlette
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Romain
Viatge en família
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Romain
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tajinder
22 de jul. de 2025
Tajinder
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
justine
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Pratique pour les parcs.

justine
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Simone Kiel
Viatge en família
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Behøver ikke at besøge det igen.
Simone Kiel
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Fredrik
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fredrik
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samuel
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Charith
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Charith
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Anika
Viatge en família
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anika
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Capadoce
Viatge de negocis
29 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Capadoce
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Pierre
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pierre
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Aurelie
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aurelie
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mohammad
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammad
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Yosra
Viatge en família amb nens petits
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yosra
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kayleigh
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kayleigh
Estada d’1 nit (abr. 2025)








