Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Selský Dvur





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 93 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Cukrovarská 480-7, Vyskov, 682 01
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Atrium
Hotel Atrium
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.4 de 10, Molt bé, 39 opinions
Preu actual: 96 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 16 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- Càrrec per l'ús del bressol: 5.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 16.0 EUR per nit.
- El càrrec per l'ús de les instal·lacions és de 12 EUR per persona i per estada, i inclou el següent: sauna i banyera d'hidromassatge.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Selský Dvur
Hotel Selský Dvur Vyskov
Selský Dvur Vyskov
Hotel Selský Dvur Hotel
Hotel Selský Dvur Vyskov
Hotel Selský Dvur Hotel Vyskov
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Selský Dvur
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Tsutomu
8 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
チェックインはホテルアトリウムで
Tsutomu
Estada d’1 nit (oct. 2023)
4/10, Deficient
Zuzana
Viatge en família
1 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Zuzana
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
George
1 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
George
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Allan
23 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Allan
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Mario, Sachsen
12 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr schönes Hotel.
Mario
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
pekka
8 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
pekka
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Tomas
23 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tomas
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Markus
10 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Trevligt familjehotell
Markus
Estada de 2 nits (ag. 2017)
8/10, Bo
Mattias
8 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mattias
Estada de 2 nits (ag. 2017)
6/10, Acceptable
Patrik
11 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Patrik
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Tsutomu
27 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
動物園に入れる
Tsutomu
Estada de 2 nits (juny 2017)
10/10, Excel·lent
Jarkko
7 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Autolomailijalle!!!
Jarkko
Estada d’1 nit (juny 2017)
8/10, Bo
Chris
4 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lovely hotel and fantastic food
Chris
8/10, Bo
Mark, Prague
31 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
zoo love in vyskov
Mark
10/10, Excel·lent
Mark, prague
16 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
zoo stay
Mark
8/10, Bo
Sandie, Devon U.K
23 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ideal for Motogp
Sandie
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Albert
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Julian, Bournemouth
13 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hotel and great value!!
Julian
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Hard Bed Hotel
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Mads, DK
25 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good hotel
Mads
8/10, Bo
Annika
20 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Annika
8/10, Bo
Ryszard
4 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Ryszard
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets