Hotel Het Heilig Genot
Hotel només per a adults amb un celler adjunt i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Het Heilig Genot





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 155 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni

Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Cabana de luxe, diversos dormitoris

Cabana de luxe, diversos dormitoris
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Westvleterendorp 1, Westvleteren, Vleteren, 8640
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Talbot House
Talbot House
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Serveis per a empreses
9.6 de 10, Excepcional, 20 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 150 EUR per vehicle (només l'anada, 6 persones com a màxim).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 50 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
En aquest allotjament exclusiu per a adults no s'admeten menors de 18 anys
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Het Heilig Genot
Het Heilig Genot Vleteren
Hotel Het Heilig Genot
Hotel Het Heilig Genot Vleteren
Hotel Het Heilig Genot Hotel
Hotel Het Heilig Genot Vleteren
Hotel Het Heilig Genot Hotel Vleteren
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Het Heilig Genot
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Graham
Viatge de negocis
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top Property
Graham
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
marc
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
marc
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Rachelle
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachelle
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Rick
9 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rick
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
marc
21 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
marc
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Clinton
15 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clinton
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Hedwig
Viatge en parella
27 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hedwig
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Enrico
22 de maig de 2022
Enrico
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Rita
3 d’abr. de 2022
Rita
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Guido
Viatge de negocis
11 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Echt genieten!
Guido
Estada de 2 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Jan
28 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Henriëtte
Viatge en grup
5 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henriëtte
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
craig
22 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




craig
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Malin
3 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rekommenderas starkt!!
Malin
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Linda
27 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Affärsresa en natt
Linda
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Carolyn
22 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A+ for this personal, charming hotel
Carolyn
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Eric
18 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eric
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Doug
5 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A Gem in the West Flanders Countryside
Doug
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Ron, V
19 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ron
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Bartt, Hermosa Beach, CA
9 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bartt
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Stefan
20 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top class in Westvleteren
Stefan
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Anna
29 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super hotell!!
Anna
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)