Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Le Petit Billot





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Divan llit
Sofà llit: doble
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Divan llit
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Sofà llit
Divan llit
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Sofà llit
Divan llit
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5 Place du General Leclerc, Vitre, Ille-et-Vilaine, 35500
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Aux Chambres du Chadoux de Chateaubourg
Aux Chambres du Chadoux de Chateaubourg
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Espai a l’aire lliure
10.0 de 10, Excepcional, 19 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.88 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9.50 EUR per adult i 6.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Le Petit Billot
Hôtel Le Petit Billot Vitre
Le Petit Billot
Le Petit Billot Vitre
Citotel Petit Billot Hotel Vitre
Citotel Petit Billot Hotel
Citotel Petit Billot Vitre
Citotel Petit Billot
Citotel Le Petit Billot
Hôtel Le Petit Billot Hotel
Hôtel Le Petit Billot Vitre
Hôtel Le Petit Billot Hotel Vitre
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Le Petit Billot
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
nicolas
Viatge de negocis
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
En court séjour en dehors de la saison estivale
nicolas
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Michel
Viatge de negocis
30 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michel
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Pascal
Viatge de negocis
26 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pascal
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Claudine
21 de febr. de 2024
Claudine
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
PASCALE
Viatge de negocis
13 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Globalement satisfaisant
PASCALE
Estada de 2 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Kevin
10 d’oct. de 2023
Kevin
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Thierry
11 de gen. de 2023
Thierry
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Arnaud
Viatge de negocis
16 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Arnaud
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Thierry
Viatge de negocis
16 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thierry
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
MOHAMMED
Viatge de negocis
24 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MOHAMMED
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Herve
Viatge de negocis
25 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pratique et bel accueil
Herve
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Jean michel
13 de jul. de 2022
Jean michel
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
thomas
Viatge de negocis
9 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
thomas
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Julien
Viatge de negocis
27 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Correcte



Julien
Estada de 4 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Christine
Viatge de negocis
30 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christine
Estada de 2 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Cécile
Viatge de negocis
29 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel sympa!
Cécile
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Laurent
Viatge de negocis
27 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Jean-Philippe
Viatge de negocis
11 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Philippe
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
manuel
Viatge de negocis
12 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chaleureux
manuel
Estada d’1 nit (març 2020)
6/10, Acceptable
Céline
Viatge de negocis
19 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Céline
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Koichi, Texas, U.S.
Viatge de negocis
6 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Koichi
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Michel
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michel
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
johan
Viatge de negocis
5 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel agréable
johan
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Lotta
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lotta
Estada d’1 nit (set. 2019)