ibis Aracruz
Hotel a Aracruz amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Aracruz





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 56 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard (1 Double Bed and 1 Bed for children)

Habitació estàndard (1 Double Bed and 1 Bed for children)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Llits addiconals
Bressols
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Llits addiconals
Dormitori independent
Bressols
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Llits addiconals
Dormitori independent
Bressols
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rodovia Democrito Moreira 148, Bairro Sauacu, Aracruz, 29192
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

BITTI HOTEL Aracruz by Samba
BITTI HOTEL Aracruz by Samba
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 42 opinions
Preu actual: 45 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 42 BRL per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 70 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Ibis Aracruz opening October 2015 Hotel
Ibis Aracruz opening October 2015
ibis Aracruz Hotel
Hotel ibis Aracruz Aracruz
Aracruz ibis Aracruz Hotel
Hotel ibis Aracruz
ibis Aracruz Aracruz
Ibis Aracruz (opening October 2015)
ibis Hotel
ibis
ibis Aracruz Hotel
ibis Aracruz Aracruz
ibis Aracruz Hotel Aracruz
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Aracruz
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
VIVIANE
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
VIVIANE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Marcel Andre
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Decepcionado
Marcel Andre
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel
Viatge en família
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ykaro
Viatge de negocis
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ykaro
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Roberto
Viatge de negocis
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Roberto
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Michele Perino
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michele Perino
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
FABIO
Viatge de negocis
6 de set. de 2024
FABIO
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Carlos Eduardo
20 de jul. de 2024
Carlos Eduardo
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Evaldo Fontes
Viatge de negocis
19 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Evaldo Fontes
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
MARCIA
24 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
MARCIA
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Samyra
29 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Samyra
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Maria D M C
16 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria D M C
Estada d’1 nit (oct. 2023)
2/10, Horrible
VANDERLEI
27 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Péssimo
VANDERLEI
Estada de 4 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
SILVESTRE A
Viatge de negocis
4 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SILVESTRE A
Estada de 3 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Aline
13 de nov. de 2022
Aline
Estada de 2 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Valdeir
Viatge en família
20 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
péssimo
Valdeir
Estada de 2 nits (set. 2022)
6/10, Acceptable
Guilherme
18 de set. de 2022
Guilherme
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
ANTONIO C S
Viatge de negocis
28 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tudo bom
ANTONIO C S
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Heitor
Viatge en família
26 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heitor
Estada de 2 nits (oct. 2021)
4/10, Deficient
maria cristina
16 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Funcionários mal treinados.
maria cristina
Estada d’1 nit (oct. 2021)
4/10, Deficient
Joao v
Viatge de negocis
19 de set. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Joao v
Estada de 3 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Lorenzo
8 d’ag. de 2021
Lorenzo
Estada d’1 nit (ag. 2021)