Hotel Marlin Azul
Hotel a Vila Velha amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Marlin Azul





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 45 €
taxes i impostos inclosos
16 de juny - 17 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple clàssica, 3 llits individuals

Habitació triple clàssica, 3 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Escriptori
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, diversos llits

Habitació triple, diversos llits
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Escriptori
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Escriptori
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble

Habitació doble, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Itaipava, 130 - Itaparica, Vila Velha, ES, 29230-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Tulip Inn Vila Velha
Tulip Inn Vila Velha
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 375 opinions
Preu actual: 43 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Marlin Azul Vila Velha
Marlin Azul Vila Velha
Hotel Hotel Marlin Azul Vila Velha
Vila Velha Hotel Marlin Azul Hotel
Hotel Hotel Marlin Azul
Marlin Azul
Hotel Marlin Azul Hotel
Hotel Marlin Azul Vila Velha
Hotel Marlin Azul Hotel Vila Velha
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Marlin Azul
Opinions
7,6
Bo
7,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
DYOGO
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DYOGO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Laudineia
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Laudineia
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Isabela
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isabela
Estada de 5 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
JORGE
Viatge de negocis
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
JORGE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
GASPAR
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GASPAR
Estada de 11 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Alberto
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alberto
Estada de 2 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
21 de des. de 2024
Não hospedo nunca mais nesse hotel.




Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
VALDIR
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VALDIR
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Fabricio Alex
Viatge en família
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabricio Alex
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
fillipe
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
fillipe
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
diegomoveis
Viatge de negocis
30 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
diegomoveis
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
ancelmo
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ancelmo
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Rosimar
Viatge de negocis
12 de set. de 2024
Rosimar
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
RAFAEL
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RAFAEL
Estada d’1 nit (set. 2024)
2/10, Horrible
FLAVIA B
Viatge en família
21 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
FLAVIA B
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
Nágila
18 d’ag. de 2024
Nágila
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
SANDRA
Viatge en família
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SANDRA
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
SANDRA
30 de jul. de 2024
SANDRA
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Sulivan
26 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eu recomendo hotel marlin azaul
Sulivan
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Alcione
Viatge en família
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
De boa
Alcione
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
REINALDO MENEZES
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
REINALDO MENEZES
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Roberta
11 de jul. de 2024
Roberta
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
elson
22 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
elson
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Roberta
Viatge de negocis
3 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberta
Estada de 2 nits (maig 2024)