RIDHIS FAMILY RESTAURANT

Allotjament de 2.5 estrelles
Hotel a Virajpet amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

2,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Aparcament inclòs
  • Wifi gratuïta
  • Restaurant
  • Esmorzar disponible
  • Bar
  • Bugaderia

Opcions d’habitació

Habitació doble o amb dos llits individuals familiar, vistes al turó

El més destacat

Sala d'estar independent
Aire condicionat
13 Banys
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
  • Vistes al turó
  • Capacitat per a 2
  • 13 llits de matrimoni grans
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Virajpet-Mysore Rd, Virajpet, KA, 571218

Què hi ha als voltants

  • Parc Nacional de Nagarhole - 24 minuts en cotxe - 23.0 km
  • Fort Madikeri - 51 minuts en cotxe - 48.7 km
  • El seient del Raja - 51 minuts en cotxe - 49.0 km
  • Gaddige - Tomba del Rajà - 52 minuts en cotxe - 49.8 km
  • Pic de Chembra - 56 minuts en cotxe - 50.7 km

Com moure’s per la zona

  • Kannur (CNN-Aeroport Internacional de Kannur): a 142 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Classic Restaurant - ‬8 minuts en cotxe
  • ‪Cuisine Papera, Flavour Of Kachampuli - ‬8 minuts en cotxe
  • ‪Coorg Gate - ‬12 minuts en cotxe
  • ‪The Hut - ‬8 minuts en cotxe
  • ‪Garage Cafe - ‬6 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

RIDHIS FAMILY RESTAURANT

Aspectes destacats de l'allotjament
Un detall de benvinguda diari gentilesa de la direcció, una cafeteria i una bugaderia són només algunes de les comoditats que ofereix RIDHIS FAMILY RESTAURANT . No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació, amb 100 Mbps o més (1 o 2 persones, o un màxim de 6 dispositius) de velocitat. A més, els clients tenen un bar i un restaurant a la seva disposició.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar preparat al moment (de pagament), registre de sortida exprés i servei de recepció obert les 24 hores
  • Allotjament lliure de fum, servei de lliurament de menjar local i ascensor
Característiques de l'habitació
A RIDHIS FAMILY RESTAURANT , totes les habitacions disposen de serveis i instal·lacions com ara wifi gratuïta.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Un xef personal i planxes / taules de planxar
  • Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i adaptadors o carregadors elèctrics

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 100 Mbps o més (1 o 2 persones, o un màxim de 6 dispositius)
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament sense assistència gratuït i vigilat a les instal·lacions
  • Aparcament sense assistència limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar a la carta de pagament disponible cada dia de 08:30 a 10:00: 150 INR per adult i 100 INR per nen
  • Detall gratuït de benvinguda per part de la direcció cada dia
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Per a famílies

  • Bugaderia

Comoditats

  • Bugaderia
  • Guies
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • 1 esglaó per arribar a l'entrada
  • Ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica
  • Guies de restaurants
  • Servei de lliurament de menjar
  • Servei de xef

Altres

  • Adaptadors elèctrics
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 11:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 11:30.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:30.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Els clients que tinguin previst arribar fora de l'horari habitual rebran un correu electrònic amb instruccions per fer l'entrada i la informació sobre la recollida de les claus. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 48 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Després de fer la reserva, l'allotjament et demanarà una còpia del teu document d'identitat oficial amb fotografia
Si tens previst arribar més tard de les 13:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Es recomana que els clients es baixin l'aplicació mòbil de l'allotjament, Ridhis_Stay, abans del registre d'entrada
La informació proporcionada per l'allotjament pot estar traduïda mitjançant eines de traducció automatitzada

Mètodes d’accés

Personal de recepció i recollida de claus

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit de 2500 INR per allotjament i per nit

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar a la carta: 150 INR per adult i 100 INR per nen (preu aproximat).
  • S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
  • S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

L’allotjament també es coneix com a

RIDHIS FAMILY RESTAURANT
Ridhis Family Restaurant Hotel
RIDHIS FAMILY RESTAURANT Hotel
RIDHIS FAMILY RESTAURANT Virajpet
RIDHIS FAMILY RESTAURANT Hotel Virajpet

Preguntes freqüents

RIDHIS FAMILY RESTAURANT accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a RIDHIS FAMILY RESTAURANT ?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a RIDHIS FAMILY RESTAURANT ?

Hora d'inici del registre d'entrada: 11:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 11:30. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (servei subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a RIDHIS FAMILY RESTAURANT ?

Registre de sortida: 11:30. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

Opinions

Opinions: RIDHIS FAMILY RESTAURANT

2,0

4,0

Neteja

4,0

Comoditats

2,0

Personal i servei

4,0

Respecte al medi ambient

6,0

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 1 opinions
Puntuació 8: Bo. 0 de 1 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 1 opinions
Puntuació 4: Deficient. 0 de 1 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 1 opinions

Opinions

2/10, Horrible

Nirbhay

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
First of all it was parking menace. And 50% of the time in night there was no light. I asked of AC room by paying extra. AC was also not working. Asked for a refund, the owner was genuine. He said Expedia did not transfer the money, so they cannot refund.
Estada d’1 nit (ag. 2025)