Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Novotel Viña del Mar





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 111 €
12 d’oct. - 13 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals

Habitació superior, 2 llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(13 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni

Habitació superior, 1 llit de matrimoni
8,8 sobre 10
Excel·lent
(24 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni i sofà llit

Habitació superior, 1 llit de matrimoni i sofà llit
8,8 sobre 10
Excel·lent
(41 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Sofà llit
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 6 N 745, Vina del Mar, Valparaiso, 2520000
Sobre aquest allotjament
Novotel Viña del Mar
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional xilè sobre el valor afegit (19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (19 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 19 USD per adult i 19 USD per nen (preu aproximat).
- Dipòsit pels animals de companyia: 100 USD per estada.
- Càrrec per animals de companyia: 22 USD per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-21:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Novotel Vina Mar Hotel Vina del Mar
Novotel Vina Mar Hotel
Novotel Vina Mar Vina del Mar
Novotel Vina Mar
Novotel Viña del Mar Hotel
Novotel Viña del Mar Vina del Mar
Novotel Viña del Mar Hotel Vina del Mar
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Novotel Viña del Mar
8,6
Excel·lent
9,0
Neteja
9,0
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Karla
Viatge de negocis
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karla
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudio
5 de jul. de 2025
Claudio
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
pedro
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
pedro
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alessandro, Torino
Viatge de negocis
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alessandro
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
JORGE
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JORGE
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Damian
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Damian
Estada de 6 nits (maig 2025)
8/10, Bo
pedro
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
pedro
Estada de 6 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
cesar
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
cesar
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
jaime
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
jaime
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Niklas
Viatge en família
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Niklas
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
11 d’abr. de 2025
Carlos
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Magdalena
Viatge en família
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Magdalena
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eric, Washington
Viatge en grup
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Guillermo
10 de març de 2025
Guillermo
Estada de 3 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Francisco
6 de març de 2025
Francisco
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Matias
4 de març de 2025
Matias
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Joseph
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joseph
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Robert
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Grossly over priced and mismanaged.
Robert
Estada de 6 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Robert
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Robert
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Alberto
14 de febr. de 2025
Alberto
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
christine
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bonne adresse
christine
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
andres
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien el hotel para 24 horas
andres
Estada d’1 nit (febr. 2025)