Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Las Monteras





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Sofà llit: doble
Roba de llit d'alta qualitat
Assecador de cabells
Banyera d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ctra. CO-5401 s/n, Villanueva del Rey, Córdoba, 14230
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Sol
Hotel Sol
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 67 opinions
Preu actual: 54 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 6 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Las Monteras Villanueva del Rey
Las Monteras Villanueva del Rey
Las Monteras
Hotel Las Monteras Hotel
Hotel Las Monteras Villanueva del Rey
Hotel Las Monteras Hotel Villanueva del Rey
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Las Monteras
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de maig de 2025
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Pedro
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pedro
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Miguel
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miguel
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tanja
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ideaal voor 1 nacht
Tanja
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
AYXA
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AYXA
Estada de 4 nits (ag. 2024)
2/10, Horrible
Silvio, rj
Viatge en parella, Viatge de negocis
7 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats
Silvio
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Fernando
13 de març de 2024
Fernando
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Mohamed yassin
Viatge en família
5 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohamed yassin
Estada d’1 nit (set. 2023)
4/10, Deficient
Gilles
Viatge en parella
29 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gilles
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Florencio
Viatge en família
24 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Florencio
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Ebbe Vagn
17 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ebbe Vagn
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Ricardo
15 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ricardo
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Juan
20 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada d’1 nit (gen. 2023)
6/10, Acceptable
Paulo
18 de gen. de 2023
Paulo
Estada d’1 nit (gen. 2023)
2/10, Horrible
Viatger verificat
21 de nov. de 2022
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Muy mal, fatal
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2022)
6/10, Acceptable
Meritxell
Viatge en parella
14 d’oct. de 2021
Meritxell
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de jul. de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Ferran, Barcelona
Viatge en família
10 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ferran
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Cloete
Viatge en família
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cloete
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
10 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Yolanda, Murcia
Viatge en família amb nens petits
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yolanda
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
ANABEL
18 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Una experiencia espectacular
ANABEL
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels