Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Falken





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 2 dormitoris, pati

Habitació familiar, 2 dormitoris, pati
El més destacat
Terrassa o pati
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica

Habitació econòmica
7,8 sobre 10
Bé
(14 opinions)
El més destacat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Cadira de despatx
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Cadira de despatx
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Falkevej 3, Videbaek, 6920
Sobre aquest allotjament
Hotel Falken
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 149 DKK per adult i 74.5 DKK per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 250 DKK per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 300.0 DKK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Falken Videbaek
Hotel Falken Hotel
Hotel Falken Videbaek
Hotel Falken Videbaek
Hotel Falken Hotel Videbaek
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Falken
7,4
Bo
7,4
Neteja
6,2
Ubicació
7,6
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
6,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
bjarne
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bjarne
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Helene
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Helene
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Leif Clausen
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Leif Clausen
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jens
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jens
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Jørn
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Jørn
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Sussi
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Sussi
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
John
6 de març de 2025
John
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
2 de març de 2025
Maria
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Emma
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emma
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Lene
Viatge en família
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Lene
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lisbet Lynnerup
17 de febr. de 2025
Lisbet Lynnerup
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Bent
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bent
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Brian
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Brian
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Berit
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Godt hotel til prisen
Berit
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Sabine
Viatge en grup
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sabine
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Gert
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gert
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Tommy
Viatge de negocis
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Tommy
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Ole
Viatge en família
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ole
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Keld
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Keld
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Soeren
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Soeren
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Margit
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Margit
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Helle
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastisk ophold
Helle
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Kim
Viatge en família
10 de nov. de 2024
Kim
Estada d’1 nit (nov. 2024)