Radisson Collection Hotel, Palazzo Nani Venice
Hotel de luxe a Venècia amb un restaurant i connexió amb una estació de tren/metro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Radisson Collection Hotel, Palazzo Nani Venice





VIP Access
Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 351 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació (Collection)

Habitació (Collection)
10,0 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Suite júnior (Canal View)

Suite júnior (Canal View)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, vistes al canal (Renaissance)

Suite júnior, vistes al canal (Renaissance)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior (Renaissance Suite)

Habitació júnior (Renaissance Suite)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, vistes al jardí (Collection)

Habitació superior, vistes al jardí (Collection)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Suite presidencial (Vittoria)

Suite presidencial (Vittoria)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor
També et pot agradar

Hotel Nani Mocenigo Palace
Dorsoduro
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.8 de 10, Excepcional, 631 opinions
Preu actual: 226 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Fondamenta Cannaregio 1105, Venice, VE, 30121
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Venezia Palazzo Barocci
Venezia Palazzo Barocci
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 748 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
- Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 3.50 EUR per persona i per nit per adult; 1.70 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
- Taxa municipal: del 1 de febrer al 31 de desembre, 5.00 EUR per persona i per nit per als adults; 2.50 EUR per nit per als clients d'entre 10 i 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 36 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Safety Protocol (Radisson).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT027042A1WLEJW5XJ
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Radisson Collection Palazzo Nani Venice
Radisson Collection Hotel, Palazzo Nani Venice Hotel
Radisson Collection Hotel, Palazzo Nani Venice Venice
Radisson Collection Hotel, Palazzo Nani Venice Hotel Venice
Preguntes freqüents
Opinions: Radisson Collection Hotel, Palazzo Nani Venice
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Alexander
Viatge en família
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Amir
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions



Amir
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Linda
Viatge en família
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Linda
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Diana
Viatge en família
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Khalid
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Khalid
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Brigitte
7 de maig de 2025
Brigitte
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos
Viatge en parella
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcos
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wei
Viatge en família
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wei
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paris
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paris
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
René
Viatge en parella
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
René
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cyril
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Palazzo Radisson Venezia


Cyril
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jiri, San Jose
Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jiri
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Oyuki Viridiana
1 d’abr. de 2025
Oyuki Viridiana
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
KAORI
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
KAORI
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Makoto
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Makoto
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Makoto
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Makoto
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
YANNICK
21 de març de 2025
YANNICK
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Franck
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Franck
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lorraine
Viatge en grup
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lorraine
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schönes Hotel 30 Min vom Markusplatz
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Barry
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Barry
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ayako
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ayako
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jordan
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions