Hotel San Zulian

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb un bar, molt a prop de Plaça de Sant Marc

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel San Zulian

Vestíbul
Restaurant
Habitació triple | Minibar, caixa forta a l'habitació i escriptori
Terrassa o pati
Exterior

Opinions

7,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Esmorzar disponible
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei de neteja
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta
El preu actual és de 96 €
taxes i impostos inclosos
2 de nov. - 3 de nov.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació triple

7,4 sobre 10
(3 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Minibar
  • 18 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble i 1 llit individual

Habitació quàdruple

7,0 sobre 10
(6 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Minibar
  • 19 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles

Habitació doble estàndard

7,6 sobre 10
(34 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Minibar
  • 15 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació amb dos llits individuals estàndard

8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Minibar
  • 15 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació bàsica, 1 llit individual gran

7,6 sobre 10
(5 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Minibar
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit individual gran

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Hotel San Zulian és a Venècia, al centre. Port de Venècia i Parada de Vaporetto Tronchetto són dues opcions excel·lents per a aquells que busquen unes vacances actives, però si prefereixes submergir-te en la naturalesa, Gran Canal i Marina di Venezia són el que busques. També val la pena visitar San Teodoro i Estació Marítima.
Mapa
San Marco 527, Venice, VE, 30124

Què hi ha als voltants

  • Plaça de Sant Marc - 2 minuts a peu - 0.2 km
  • Basílica de Sant Marc - 2 minuts a peu - 0.2 km
  • Palau Ducal - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Pont de Rialto - 5 minuts a peu - 0.4 km
  • Gran Canal - 20 minuts a peu - 1.7 km

Restaurants

  • ‪Rossopomodoro - ‬2 minuts a peu
  • ‪Bar Al Campanile - ‬1 minuts a peu
  • ‪La Piazza - ‬1 minuts a peu
  • ‪Dal Moro‘s Fresh Pasta To Go - ‬2 minuts a peu
  • ‪Leone D’oro Ristorante - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel San Zulian

Hotel a prop de Plaça de Sant Marc
Hotel San Zulian, amb Basílica de Sant Marc i Pont de Rialto a poca distància a peu, ofereix un bar i més. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), atenció multilingüe i ascensor
  • Assistència turística i per a la compra d'entrades, allotjament lliure de fum i magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores, servei de consergeria i caixa forta a la recepció
  • Als comentaris dels clients es diuen meravelles de l'amabilitat del personal i de la ubicació
Característiques de l'habitació
A Hotel San Zulian, totes les habitacions presenten comoditats com ara aire condicionat. També inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes. Als comentaris dels clients es diuen meravelles de la neteja de les habitacions de l'allotjament.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i banyeres o dutxes
  • Televisors de 15 polzades amb canals digitals
  • Calefacció, servei de neteja diari i escriptoris

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 08:00 a 10:00: 10 EUR per adult i 10 EUR per nen
  • Bar o cafeteria
  • Un bar

Restaurants a les instal·lacions

  • Wine Bar Cavatappi

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • 4 plantes
  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de 15 polzades amb canals digitals

Menjar i beguda

  • Minibar

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Calefacció
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Es recomana que els clients que reservin una estada a Venècia visitin el lloc web #EnjoyRespectVenezia (www.comune.venezia.it/es/content/enjoyrespectvenezia) per obtenir informació important sobre la ciutat i per saber quina normativa s'hi aplica.
En determinades dates de l'any, els visitants han de pagar una taxa d'accés de 5-10 EUR per persona i dia per entrar a Venècia. Les persones amb allotjament a Venècia estan exemptes de pagar aquest import. No obstant això, els clients han de sol·licitar un val d'exempció amb antelació i presentar-lo amb un document d'identitat a l'arribada. Per consultar les dates afectades, les taxes i sol·licitar una exempció, visita cda.ve.it/es/.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Els nens de fins a 2 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 100 EUR per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
  • Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 2.40 EUR per persona i per nit per adult; 1.20 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
  • Taxa municipal: del 1 de febrer al 31 de desembre, 3.50 EUR per persona i per nit per als adults; 1.70 EUR per nit per als clients d'entre 10 i 16 anys.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel llit addicional: 100 EUR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions

Puntuació nacional

The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.

L’allotjament també es coneix com a

Hotel San Zulian
Hotel Zulian
San Zulian
San Zulian Hotel
Zulian
Hotel San Zulian Venice
San Zulian Venice
San Zulian Venice
Hotel San Zulian Hotel
Hotel San Zulian Venice
Hotel San Zulian Hotel Venice

Preguntes freqüents

Hotel San Zulian accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Hotel San Zulian?

Amb data 2 d’oct. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Hotel San Zulian el dia 2 de nov. de 2025 són d'almenys 89,45 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Hotel San Zulian?

En aquest allotjament no s'ofereix aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel San Zulian?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel San Zulian?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba Hotel San Zulian?

Aquest hotel a Centre de la Ciutat de Venècia es troba a molt poca distància de les atraccions següents: San Teodoro, Plaça de Sant Marc i Basílica de Sant Marc. Palau Ducal i Pont de Rialto també són a menys de 5 min. Estació de tren de Venezia Santa Lucia és a 26 min a peu i Venècia (XVQ-Estació de tren de Venezia Santa Lucia), a 26 min.

Opinions: Hotel San Zulian

Opinions

7,4

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 243 de 1013 opinions
Puntuació 8: Bo. 386 de 1013 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 203 de 1013 opinions
Puntuació 4: Deficient. 106 de 1013 opinions
Puntuació 2: Horrible. 75 de 1013 opinions

7,8/10

Neteja

7,4/10

Personal i servei

7,0/10

Comoditats

7,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

4/10, Deficient

Aj

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Muy buen ubicado y el desyuno. No nos gusto la cama super incomoda y nuestra habitación tenias que salir fuera ir por un callejon.
Estada de 2 nits (març 2023)

6/10, Acceptable

Curtis

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Vacinty to keys areas
Estada de 3 nits (set. 2025)

8/10, Bo

Martyn, Edinburgh

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good quality and price for Venice, central location
Estada d’1 nit (jul. 2025)

8/10, Bo

TAKEYA

Viatge en família
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
ヴェネツィアを観光するのにアクセスが最高でした。 トイレに行くためにわざわざ立ち寄れるほど、丁度いい場所にあり快適に観光ができました。 ただ自分たちがかなり荷物が大きく重かったため、階段で全ての荷物を運ばないといけないのはかなりかなり大変でした。
Estada d’1 nit (set. 2025)

8/10, Bo

Jiena

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice hotel with a great breakfast.
Estada de 2 nits (set. 2025)

8/10, Bo

Jason

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good location
Estada de 3 nits (ag. 2025)

8/10, Bo

Laura

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Me gustó que está cerca de las atracciones principales! Y que nos permitieron guardar maletas antes y después del check
Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Giannandrea

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mia figlia è rimasta molto soddisfatta: ottima posizione, personale cordiale, pulizia ...insomma molto consigliato
Estada de 2 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Johann

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The stay was great!
Estada de 2 nits (set. 2025)

6/10, Acceptable

Jeni, Lakewood

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Be aware that not all of the rooms have elevator access. We had to carry our luggage up two flights of stairs. The breakfast was continental without eggs or bacon/sausage. The location was terrific, but I wouldn’t stay there again.
Estada de 2 nits (set. 2025)

8/10, Bo

Frank

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Great Rialto location close to St Marks.
Estada de 2 nits (ag. 2025)

8/10, Bo

Francisco René

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
A una cuadra de Plaza San Marcos, desayuno incluido
Estada d’1 nit (ag. 2025)

8/10, Bo

julie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Needs a better sign further down at eye level at the front. Very hard to see. We had to use lift to level 2 then stairs to level one this is not much fun when you are 70 years old. The stairs are in disrepair chipped and broken. Only had one breakfast there it was terrible and coffee tasted like mud.
Estada de 3 nits (ag. 2025)

8/10, Bo

Richard

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Only downside was that our rooms were in a seperate area up a big staircase with no lift for cases
Estada de 2 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Bill

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)

6/10, Acceptable

Miosotis

Viatge en família amb nens petits
Propiedad tenia un olor muy fuerte y extraño en el pasillo, las puertas tenias que empujar mucho para abrir o cerrar, algunos de los que trabajan geoseros y en las noches habian ruidos extraños
Estada de 2 nits (ag. 2025)

4/10, Deficient

inssa

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nous venons de passer une nuit dans cet hôtel. L’accueil n’a pas été très sympathique. La salle de bain faisait beaucoup de bruit lorsque la lumière était allumée. Hôtel bien placé mais en zone trop touristique.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

8/10, Bo

Joel

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good stay
Estada de 2 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

Francisco

Viatge en parella
Què li ha agradat: Personal i servei
Un hôtel très chaleureux, mais avait des poubelles dans la chambre non lavées et une douche non terminée et bloquée, mais mise à part cela c’est très beau et dans un emplacement magnifique en plein milieu de Venise touristique
Estada de 2 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Rachel

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
We loved our stay at San Zulian. Three minutes to San Marco, six minutes to Rialto. It was so central which allowed us to rest, relax for a short time in the afternoons during these hot days. Great breakfast and very professional staff. Would highly recommend if you are looking for a convenient and budget friendly hotel.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

8/10, Bo

kimberly

Estada de 2 nits (ag. 2025)

8/10, Bo

Licinio

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
See above
Estada de 2 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

elena

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nada más me costó trabajo para encontrar pero creo que es problema de todos hoteles de esta zona complicación de ubicación
Estada d’1 nit (jul. 2025)

2/10, Horrible

Jennifer

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Just terrible experience and staff . We arrived for our room I mistakenly booked for 4 - we are family of 5 with 3 kids . When I realized I politely asked if my littlest can just share bed as we do often . The person at front desk snapped at me the room is made for 4 so one of us has to leave . My littlest heard this and cried out scared he doesn’t want to be left out alone . The ride front desk realized how frightened my son was giggled and said oh no but went right back to one of you has to leave . Regardless of my mistake even if we couldn’t be accommodated as they were sold out of rooms it was the terribly rude demeanor . He could have said same thing in such a different way . To say lack of customer service is huge understatement. It was straight up hostile . I truly feel the same thing could have been said handles so much better . I accept my mistake and that maybe they really couldn’t accommodate us 5 due to rules or regulations perhaps ( he didn’t state that ) just simply said get out ! He scared my kids and showed little to no care at all of a family traveling and no where to go .
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Monica

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Charming hotel. Clean linen. New pillows. Comfortable bed. Great night sleep. Continental breakfast doesn’t include eggs.
Estada de 2 nits (jul. 2025)