Hotel San Carlo
Hotel a Mestre amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel San Carlo





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 80 €
taxes i impostos inclosos
15 de jul. - 16 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Un cobrellit
Matalàs de Select Comfort
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Un cobrellit
Matalàs de Select Comfort
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Un cobrellit
Matalàs de Select Comfort
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual bàsica

Habitació doble per a ús individual bàsica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Un cobrellit
Dormitoris
Matalàs de Select Comfort
Bany privat
Un bidet
També et pot agradar

Ausonia Hungaria
Lido
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 236 opinions
Preu actual: 239 €
taxes i impostos inclosos
27 de jul. - 28 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Forte Marghera, 131, Mestre, VE, 30173
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

a&o Hostel Venezia Mestre
a&o Hostel Venezia Mestre
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.8 de 10, Bé, 1.002 opinions
Preu actual: 65 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
- Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 2.40 EUR per persona i per nit per adult; 1.20 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
- Del 1 de febrer al 31 de desembre, 3.50 EUR per persona i per nit per adult; 1.70 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament de llarga durada: 10 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
San Carlo Hotel Mestre
San Carlo Mestre
Hotel San Carlo Mestre
Hotel San Carlo Hotel
Hotel San Carlo Mestre
Hotel San Carlo Hotel Mestre
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel San Carlo
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Weronika
26 d’abr. de 2025
Weronika
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia
Viatge en família
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudia
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Patrick
Viatge en parella
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Outi, Hämeenlinna
Viatge en parella
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Outi
Estada de 7 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
KAIRA M
Viatge en família
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
KAIRA M
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Gregory
Viatge en parella
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gregory
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ana Lilia
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana Lilia
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Adam
Viatge en família
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Antonino
Viatge en família
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Antonino
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Ismail
25 de jul. de 2024
Ismail
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Johan
Viatge en família
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johan
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Tom
19 de jul. de 2024
Tom
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Susan
4 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexis
31 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexis
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Frederik
30 de maig de 2024
Frederik
Estada de 2 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
sergio
Viatge en família
24 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
sergio
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Juan Ramon, Collado Villalba
Viatge en grup
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan Ramon
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Derek
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Derek
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Alexandra
20 de maig de 2024
Alexandra
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Asumi
4 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Asumi
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Cesar
Viatge en família
23 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cesar
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Evrard
11 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Evrard
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Weiqi
11 de març de 2024
Weiqi
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Ivan
Viatge en família
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ivan
Estada de 2 nits (febr. 2024)