Hotel San Carlo
Hotel a Mestre amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel San Carlo





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 57 €
taxes i impostos inclosos
4 de des. - 5 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Un cobrellit
Matalàs de Select Comfort
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Un cobrellit
Matalàs de Select Comfort
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Un cobrellit
Matalàs de Select Comfort
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual bàsica

Habitació doble per a ús individual bàsica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Un cobrellit
Matalàs de Select Comfort
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Best Western Hotel Tritone
Mestre
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 85 €
taxes i impostos inclosos
26 de nov. - 27 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Forte Marghera, 131, Mestre, VE, 30173
Sobre aquest allotjament
Hotel San Carlo
Allotjaments similars

a&o Hostel Venezia Mestre
a&o Hostel Venezia Mestre
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.6 de 10, Bé, 1.002 opinions
Preu actual: 53 €
taxes i impostos inclosos
3 de des. - 4 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
- Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 2.40 EUR per persona i per nit per adult; 1.20 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
- Taxa municipal: del 1 de febrer al 31 de desembre, 3.50 EUR per persona i per nit per als adults; 1.70 EUR per nit per als clients d'entre 10 i 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert de llarga durada: 15 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
San Carlo Hotel Mestre
San Carlo Mestre
Hotel San Carlo Mestre
Hotel San Carlo Hotel
Hotel San Carlo Mestre
Hotel San Carlo Hotel Mestre
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel San Carlo
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Fiona
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Fiona
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Houman
Viatge en parella, Viatge en grup
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Houman
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Rogerio
Viatge en família
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Veneza Mestre
Rogerio
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Szabolcs, Budapest
Viatge en parella
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Szabolcs
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Bernard
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon rapport qualité prix
Bernard
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
IM SUN
Viatge en família
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
IM SUN
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Fabio
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabio
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Harald
Viatge en família amb nens petits
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harald
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Muhammad Tahir
Viatge en família
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhammad Tahir
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
erlene
Viatge en grup
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
erlene
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Weronika
26 d’abr. de 2025
Weronika
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jean Philippe
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Très bien je recommande.
Jean Philippe
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia
Viatge en família
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudia
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Patrick
Viatge en parella
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Outi, Hämeenlinna
Viatge en parella
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Outi
Estada de 7 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
KAIRA M
Viatge en família
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
KAIRA M
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Gregory
Viatge en parella
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gregory
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ana Lilia
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana Lilia
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Adam
Viatge en família
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Antonino
Viatge en família
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Antonino
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Ismail
25 de jul. de 2024
Ismail
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Johan
Viatge en família
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johan
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Tom
19 de jul. de 2024
Tom
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Susan
4 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada de 2 nits (jul. 2024)

















