Hotel la Forcola
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Piazzale Roma
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel la Forcola





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, vistes al canal

Suite, vistes al canal
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, vistes al canal

Habitació doble superior, vistes al canal
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
També et pot agradar

Ausonia Hungaria
Lido
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 235 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Cannaregio 2353, Venice, VE, 30121
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hyatt Centric Murano Venice
Hyatt Centric Murano Venice
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 135 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
- Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 2.40 EUR per persona i per nit per adult; 1.20 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
- Del 1 de febrer al 31 de desembre, 3.50 EUR per persona i per nit per adult; 1.70 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel la Forcola
Hotel la Forcola Venice
la Forcola
la Forcola Venice
La Forcola Hotel
Hotel Forcola Venice
Hotel Forcola
Forcola Venice
Forcola
Hotel la Forcola Hotel
Hotel la Forcola Venice
Hotel la Forcola Hotel Venice
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel la Forcola
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Guglielmo, Piedimonte S.G.
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guglielmo
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
ELMAS
Viatge en grup
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
mükemmel konum
ELMAS
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Davide
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Piacevole soggiorno
Davide
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
myeongmin
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
myeongmin
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
David, Firenze
Viatge en parella
20 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 4 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
18 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 6 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Richard
9 de nov. de 2019
Richard
Estada de 4 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
23 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
10 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A night and day in Venice
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Michael, Melbourne Australia
10 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Sharon
7 d’oct. de 2019
Sharon
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Heather
Viatge en grup
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Max Trefler
Heather
Estada de 3 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Luis
1 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Luis
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Flavia
21 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Duas alegrias: quando chega e quando vai embora!
Flavia
Estada de 2 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
31 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
23 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
kai
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
挺好的
kai
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels