Regency Sameera Vellore by GRT Hotels

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Vellore amb 2 restaurants i esmorzar gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Regency Sameera Vellore by GRT Hotels

Servei de l'allotjament
Sala de reunions
Habitació doble superior | Caixa forta a l'habitació i habitacions insonoritzades
Vestíbul
Façana frontal de l'allotjament

Opinions

7,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Aparcament disponible
  • Bar
  • Gimnàs
  • Esmorzar inclòs
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia

Opcions d’habitació

Habitació doble superior

7,0 sobre 10
(2 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Banyera i dutxa independents
Assecador de cabells
Caixa forta
Armari rober o de rebost
  • 23 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble O BÉ 1 llit individual
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
145, Green Circle, New Bypass Road, Vellore, Tamil Nadu, 632 004

Què hi ha als voltants

  • Col·legi Mèdic Cristià - 11 minuts a peu - 1.0 km
  • Fort de Vellore - 2 minuts en cotxe - 1.9 km
  • Temple Sri Lakshmi Narsimha Swamy - 4 minuts en cotxe - 4.0 km
  • Temple de Vallimalai Subramanyar - 9 minuts en cotxe - 9.0 km
  • Temple Daurat de Sripuram - 13 minuts en cotxe - 11.6 km

Com moure’s per la zona

  • Vellore Town Station: 2 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Madràs (MAA): a 173 min en cotxe

Restaurants

  • ‪The Vellore Kitchen - ‬3 minuts a peu
  • ‪Hotel Aryaas - ‬2 minuts a peu
  • ‪Namma Veedu Thendral - ‬1 minuts a peu
  • ‪The Blues @ GRT Sameera - ‬16 minuts a peu
  • ‪Hotel River View - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Regency Sameera Vellore by GRT Hotels

Hotel al districte de negocis
T'esperen un esmorzar d'estil bufet gratuït, servei de bugaderia i tintoreria i un bar a Regency Sameera Vellore by GRT Hotels. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, dinar, sopar, plats lleugers i cuina internacional. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un gimnàs i un centre de negocis a la teva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Servei d'aparcament amb assistència gratis i, a més, aparcament sense assistència (de pagament)
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), assistència turística i per a la compra d'entrades i ascensor
  • Serveis per a casaments, sala de banquets i magatzem d'equipatge
Característiques de l'habitació
Les 50 habitacions ofereixen detalls com ara servei d'habitacions les 24 hores i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.

Idiomes

Anglès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec)
  • Aparcament amb assistència gratuït, vigilat i cobert a les instal·lacions
  • Aparcament vigilat i cobert a les instal·lacions (1197 INR per dia)

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït
  • 2 restaurants
  • Un bar

Restaurants a les instal·lacions

  • Gingee
  • NH46
  • The Blues

Activitats

  • Gimnàs

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 179 metres quadrats d'espai per a conferències
  • Centre de negocis

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Recepció accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Bany

  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD

Menjar i beguda

  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 12:30.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 10:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Renovacions i tancaments

L'allotjament farà obres de renovació entre les dates següents: 20/febrer/2025 i 31/agost/2025 (la data de finalització pot canviar). Afectaran les àrees següents:
  • Algunes habitacions
Les obres de renovació només s'efectuaran en horari laboral. Es prendran tot tipus de mesures per minimitzar el soroll i les possibles molèsties.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 5 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 1197 INR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
No visitors or unregistered guests are allowed in guestrooms.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

L’allotjament també es coneix com a

GRT Regency Sameera Vellore Hotel
GRT Regency Sameera Hotel
Regency Sameera Vellore GRT Hotels Hotel
GRT Regency Sameera
Regency Sameera GRT Hotels Hotel
Regency Sameera Vellore GRT Hotels
Regency Sameera GRT Hotels
Regency Sameera Vellore by GRT Hotels Hotel
Regency Sameera Vellore by GRT Hotels Vellore
Regency Sameera Vellore by GRT Hotels Hotel Vellore

Preguntes freqüents

Regency Sameera Vellore by GRT Hotels accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Regency Sameera Vellore by GRT Hotels?

L'aparcament amb assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Regency Sameera Vellore by GRT Hotels?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 12:30. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Regency Sameera Vellore by GRT Hotels?

Registre de sortida: migdia.

Regency Sameera Vellore by GRT Hotels ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport.

On es troba Regency Sameera Vellore by GRT Hotels?

Aquest hotel es troba a Vellore, al bell mig de la ciutat, i a menys de 2 km de les atraccions següents: Col·legi Mèdic Cristià i Temple de Jalakanteshwara. Fort de Vellore i Temple de Jalakandeswarar també són a menys de 3 km. Vellore Town Station és a 22 min a peu.

Opinions: Regency Sameera Vellore by GRT Hotels

Opinions

7,8

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 10 de 44 opinions
Puntuació 8: Bo. 25 de 44 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 4 de 44 opinions
Puntuació 4: Deficient. 2 de 44 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 44 opinions

7,8/10

Neteja

7,8/10

Personal i servei

7,4/10

Comoditats

7,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

STEVEN

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
I only stayed here one night. The hotel is ever so slightly a little rough around the edges but nothing to detract from a lovely stay being looked after by the lovely staff here Thank you
Estada d’1 nit (juny 2025)

2/10, Horrible

Edwin

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Very poor amenities and no value for moy

This hotel is very basic and no value for money that I paid. There was no WiFi as it worked for few minutes. No hot water for shower. Cracked wash basin and unclean toilet. The bathroom floor was in painted in black but paint was worn out and looked very dirty. Pests were found in the bathroom. Only one towel was provided for three adults. Staff were amazing but they couldn’t manage due to poor amenities. Booked for two days and couldn’t stay for one day and moved to a different hotel and had to pay More money for late booking. Food was great and the staff too. Really sorry to leave these comments but these are my honest opinions and will never choose to stay in this hotel. Many thanks
The bin itself was dirty and unclean
Unclean bathroom floor
Unclean toilet
Cracked wall
Estada de 2 nits (jul. 2024)

8/10, Bo

Bindu

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Family friendly hotel

Hotel is reasonably good with very good Customer service. Enjoyed the breakfast buffet and the filter coffee.,
Estada de 2 nits (maig 2024)

6/10, Acceptable

MANOHAR KRISHNA PRASAD

Estada d’1 nit (maig 2024)

8/10, Bo

Shankar

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excellent value for money.

The staff were extremely friendly and went out of the way to be helpful. The rooms were clean, well equipped and had all the standard amenities. The gym was adequate, as were the drinks available in the bar. The breakfast buffet was excellent. The crowning glory, however, are the staff, whether in the front office, restaurant, bar or housekeeping.
Estada de 2 nits (abr. 2024)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Terrible Stay :((

Very bad experience, the A/c was functioning and the water in bathrooms were not flowing well. The management did not care much on complaining. Below average food. Best to avoid this property at all costs
Estada d’1 nit (març 2024)

8/10, Bo

Bijoy

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 6 nits (febr. 2024)

8/10, Bo

J.Uma

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cleanliness, prompt service. Courtesy of staff. Chef prepared 👌 awsome and tasty dishes. Credits to him.
Estada de 4 nits (oct. 2023)

10/10, Excel·lent

Sayyad

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2023)

8/10, Bo

Babu

Estada d’1 nit (gen. 2023)

4/10, Deficient

Bakkiyaraj

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei
Had issues starting from room allocation. Expedia view of the rooms and hotel are totally different. Don’t trust both ;
Estada d’1 nit (juny 2022)

8/10, Bo

Kenneth

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2022)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2021)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2020)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff are very nice and helpful. However the property is looking very dated and I saw a cockroach in the bathroom on the ground floor.
Estada de 6 nits (nov. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Estada de 2 nits (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best hotel to stay in vellore
Estada de 2 nits (nov. 2019)

8/10, Bo

Ajimsha

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

had a great experienc

the stay was good and very courteous staff in the property. the food is also very good another great advantage is the 24 hour check in check out facility only difficulty that i noticed is the water in the washrooms are salty. i understand this is the issue all over TN, but a little care on that would be awesome
Estada de 2 nits (oct. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good experience compared to the other hotel in this region.
Estada de 2 nits (set. 2019)

10/10, Excel·lent

Rajib Kumar

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

It’s not far from CMC.

It’s fine
Estada de 3 nits (jul. 2019)

8/10, Bo

Deshpande

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

If you want to stay in Vellore, recommend this pla

Nice compact hotel. Friendly staff. Good breakfast
Estada d’1 nit (juny 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff was great! Rooms are big and comfortable . Supplied with everything one needs for a short stay . It’s a little Noise from the street traffic .
Estada d’1 nit (maig 2019)

8/10, Bo

AEJAZ

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Estada de 4 nits (maig 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great location, the hotel needs updating in bathroom and bedroom. Excellent staff very polite and professional
Estada de 3 nits (maig 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
スタッフの方が親切で、挨拶が好印象でした。インドのシャワーはぬるま湯しか出ないのは普通なのでしょうか?
Estada de 2 nits (març 2019)