Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel La Palmera





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 50 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble

Habitació doble, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
El més destacat
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

AVDA. SANTOS ROBLEDO, 10, Valverde del Fresno, Caceres, 10890
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hábitat Cigueña Negra
Hábitat Cigueña Negra
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
10.0 de 10, Excepcional, 2 opinions
Preu actual: 231 €
taxes i impostos inclosos
18 de juny - 19 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 3.00 i 7.00 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Palmera Valverde del Fresno
Palmera Valverde del Fresno
Hotel La Palmera Hotel
Hotel La Palmera Valverde del Fresno
Hotel La Palmera Hotel Valverde del Fresno
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel La Palmera
Opinions
8,6
Excel·lent
8,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Krister
23 de set. de 2023
Krister
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Susana
30 de jul. de 2023
Susana
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Alfredo
Viatge en parella
2 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alfredo
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Emilio
9 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emilio
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Hervé
Viatge en família
3 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hervé
Estada d’1 nit (set. 2022)
4/10, Deficient
Miguel Ángel
30 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Neteja
Miguel Ángel
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Nazaret
22 de maig de 2022
Nazaret
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Raúl
6 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raúl
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Sebastián
6 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sebastián
Estada de 2 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Candido
27 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Candido
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Eva
24 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel la palmera

Eva
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Francisco Zacarías
15 de set. de 2021
Francisco Zacarías
Estada de 2 nits (set. 2021)
8/10, Bo
Antonio
Viatge en grup
16 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Pablo
5 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pablo
Estada de 2 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Hotels a LondresHotels a SarralHotel DelfínHotels a OberradHotels a MuntanyolaHotels a MâconCamping 3 EstrellasCasa Maca Guest HouseHotels a Catalunya CentralHotels propers a Cap de CreusOlivi1948 - Boutique GuesthouseHotel Sa VogaHotels a KotlandiGrupotel Parc Natural & SpaTots els tipus d’allotjament