Hôtel restaurant Marinet
Hotel a Valserhône amb restaurant i bar
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel restaurant Marinet





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

369 Rue du Bugey,Vouvray, Valserhône, 01200
Sobre aquest allotjament
Hôtel restaurant Marinet
Allotjaments similars

LE GOUTANOU
LE GOUTANOU
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 1 opinió
Preu actual: 72 €
taxes i impostos inclosos
17 de des. - 18 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 7 EUR per adult i 7 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
restaurant Marinet Chatillon-en-Michaille
Hotel Hôtel restaurant Marinet Chatillon-en-Michaille
Chatillon-en-Michaille Hôtel restaurant Marinet Hotel
Hotel Hôtel restaurant Marinet
Hôtel restaurant Marinet Chatillon-en-Michaille
restaurant Marinet
Hôtel restaurant Marinet Hotel
Hôtel restaurant Marinet Valserhône
Hôtel restaurant Marinet Hotel Valserhône
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hôtel restaurant Marinet
9,4
Magnífic
9,4
Neteja
6,0
Ubicació
9,4
Personal i servei
10
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
4 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
PATRICK
18 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon séjour
PATRICK
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Jens
22 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
God oplevelse
Jens
Estada d’1 nit (febr. 2019)








