MYR Marqués House Hotel
Hotel d'estil Beaux Arts amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament MYR Marqués House Hotel





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 132 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Suite Premier, balcó

Suite Premier, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cobrellit
Dormitori independent
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, balcó

Habitació doble superior, balcó
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite júnior, balcó

Estudi en suite júnior, balcó
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 1 dormitori

Habitació doble Comfort, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Abadia San Martin 10, Valencia, Spain, 46002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

MYR Puerta Serranos
MYR Puerta Serranos
- Spa
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.8 de 10, Excepcional, 282 opinions
Preu actual: 144 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 19 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 20 EUR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 22 EUR per dia (a 220 m).
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 30 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Marques House Hotel Valencia
Marques House Hotel
Marques House Valencia
Hotel Marques House
MYR Marqués House Hotel Hotel
MYR Marqués House Hotel Valencia
MYR Marqués House Hotel Hotel Valencia
Preguntes freqüents
Opinions: MYR Marqués House Hotel
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
James
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




James
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Megan
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Megan
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kit, SFO
Viatge en parella
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kit
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Susan
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Laureine, Achrafieh Beirut
Viatge en parella
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laureine
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
José
Viatge en família
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
José
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christoph Joerg
Viatge en família
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christoph Joerg
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Renae
19 de març de 2025
Renae
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Luis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Thaer, Windsor
12 de març de 2025
Thaer
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gregory
Viatge en parella
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gregory
Estada de 3 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Patrick, Elizabeth
Viatge en parella
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
21 de febr. de 2025
Christian
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great times
Kevin
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yue
28 de gen. de 2025
Yue
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Christine, Peoria
Viatge en família
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christine
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoan
Viatge en parella
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoan
Estada de 5 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Linda
18 de gen. de 2025
Linda
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sheryl
Viatge en grup
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely hotel in a central position
Sheryl
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
John
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
GARY
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GARY
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
GABRIEL C
Viatge en parella
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GABRIEL C
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Andreas
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Exzellent!
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets