Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Restaurant Le Tout Va Bien





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 86 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

30 Place Sylvain Dumon, Valence, 82400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

L'Oustalet D'Anicette
L'Oustalet D'Anicette
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 64 opinions
Preu actual: 92 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.01 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, Chèques-Vacances de l'ANCV i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hote Le Tout Va Bien
Restaurant Le Tout Va Bien
Hotel Restaurant Le Tout Va Bien Hotel
Hotel Restaurant Le Tout Va Bien Valence
Hotel Restaurant Le Tout Va Bien Hotel Valence
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Restaurant Le Tout Va Bien
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Pierrick
15 de gen. de 2025
Pierrick
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
MONIQUE
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MONIQUE
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Poul
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Poul
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Jean-Pierre
Viatge de negocis
20 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Pierre
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
CYRIL
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CYRIL
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
hubert
9 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent ! pleinement satisfait !
hubert
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
aurelien
Viatge de negocis
10 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
aurelien
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
aurelien
Viatge de negocis
13 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
aurelien
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Francisco
3 de juny de 2023
Francisco
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Laurent
Viatge de negocis
19 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Francisco
Viatge de negocis
6 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francisco
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Benjamin
Viatge de negocis
3 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Je recommande
Benjamin
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Philippe
24 de maig de 2022
Philippe
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
David
17 de febr. de 2022
David
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Celine
Viatge de negocis
5 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Celine
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Bernard
Viatge de negocis
6 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernard
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
mathias
24 de set. de 2021
mathias
Estada de 4 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Fabien
Viatge de negocis
17 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabien
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Jean-Philippe
Viatge de negocis
17 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Philippe
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
David
Viatge de negocis
11 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
Stephane
Viatge de negocis
19 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephane
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
23 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (oct. 2020)