Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel

Allotjament de 4.5 estrelles
Hotel de luxe amb spa complet i un gimnàs

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel

Exterior
Vídeo fet per l’allotjament
S'hi serveixen esmorzars, dinars, sopars i plats de cuina internacional
Suite presidencial, 1 llit de matrimoni gran | 1 dormitori, llençols de cotó egipci i roba de llit d'alta qualitat
Façana frontal de l'allotjament

Opinions

7,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Piscina
  • Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
  • Gimnàs
  • Spa
  • Servei d’habitacions
El preu actual és de 38 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Suite presidencial, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
  • 70 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite Premier, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
  • 39 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Llençols de cotó egipci
Dormitoris
  • 27 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 2 llits individuals

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Llençols de cotó egipci
Dormitoris
  • 19 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Habitació doble Deluxe, 1 llit doble

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Llençols de cotó egipci
Dormitoris
  • 19 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Sayajigunj, Opp. Parsi Agiary, Vadodara, Gujarat, 390020

Què hi ha als voltants

  • Universitat Maharaja Sayajirao - 5 minuts a peu - 0.4 km
  • Sayaji Baug - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Museu i Galeria de Quadres de Baroda - 12 minuts a peu - 1.1 km
  • Palau de Laxmi Vilas - 3 minuts en cotxe - 3.1 km
  • Hathni Mata - 5 minuts en cotxe - 4.7 km

Com moure’s per la zona

  • Vadodara Junction Station: 8 min a peu
  • Aeroport de Vadodara (BDQ): a 15 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Subway - ‬4 minuts a peu
  • ‪Café Coffee Day - ‬4 minuts a peu
  • ‪McDonald's - ‬3 minuts a peu
  • ‪The Fern Hotels and Resorts - ‬6 minuts a peu
  • ‪Kalyan Cafe - ‬4 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel

Hotel de luxe a Sayajiganj
Un servei de recollida a l'aeroport gratuït, una cafeteria i servei de bugaderia i tintoreria són només algunes de les comoditats que ofereix Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel. Regala't un massatge a l'spa de les instal·lacions. El restaurant restaurant cuina internacional de les instal·lacions, Azure, ofereix esmorzars, esmorzars dinars, dinars i sopars. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb un servei de lloguer de cotxes a les instal·lacions i un gimnàs.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Una piscina a l'aire lliure amb gandules
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), punt de recàrrega de cotxes elèctrics i serveis per a casaments
  • Servei de recepció obert les 24 hores, sala de ball i allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
Les 155 habitacions, moblades individualment, presenten comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres avantatges, per exemple, espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Reciclatge, bombetes LED i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient
  • Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient i assecadors de cabells
  • Televisors LCD de 32 polzades amb canals prèmium i reproductors de DVD
  • Armaris robers o de rebost, frigorífics i bullidores elèctriques

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Punt de recàrrega de cotxes elèctrics a les instal·lacions
  • Servei de recollida a l'aeroport gratuït obert les 24 hores
  • Aparcament sense assistència gratuït i cobert a les instal·lacions
  • Aparcament per a furgonetes i aparcament accessible en cadira de rodes disponibles

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:00: entre 600 i 600 INR per adult i 300 i 300 INR per nen
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Azure
  • Vanilla

Activitats

  • Gimnàs
  • Piscina a l'aire lliure
  • Spa complet

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina a l'aire lliure
  • Reproductor de DVD

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Dispensador d'aigua
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 7 sales de reunions
  • Centre de conferències
  • Centre de negocis obert les 24 hores
  • Sala d'ordinadors

Exterior

  • Gandules de piscina

Spa complet

  • 2 sales de tractaments
  • Massatges de teixits profunds
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Spa obert cada dia

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Alarma antiincendis visual
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Aparcament per a furgonetes accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Baranes a les escales
  • Cadires de rodes a les instal·lacions
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Dispositius d'audició assistida
  • Dispositius d'audició assistida a les sales de reunions
  • Lounge accessible en cadira de rodes
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Piscina accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Senyalització en braille o en relleu
  • Servei de transport accessible des de o fins a l'aeroport
  • Spa accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 9 plantes
  • Agitadors de cafè biodegradables disponibles
  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 10 % dels beneficis es tornen a invertir en projectes comunitaris i de sostenibilitat
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Canyes per beure biodegradables disponibles
  • Construït l'any 1985
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Exposicions d'artistes locals
  • Gots reutilitzables
  • Informació sobre la cultura i l'ecosistema locals
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • No hi ha ampolles d'aigua de plàstic
  • No hi ha ampolles de refrescos de plàstic
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Opcions d'alimentació veganes
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral de reciclatge
  • Sala de ball
  • Sala de banquets
  • Sala de recepcions
  • Tractament ètic dels animals salvatges en captivitat
  • Vaixella reutilitzable
  • Visites i activitats organitzades i de propietat local

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Edredó de plomes
  • Llençols de cotó egipci
  • Matalàs de la marca Select Comfort

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Barnussos
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Reproductor de DVD
  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Articles de tocador ecològics
  • Caixa forta
  • Dispensadors a granel d'articles de tocador
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Dutxes amb ús eficient de l'aigua
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Il·luminació LED
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Reciclatge
  • Telèfon
  • Ús de productes de neteja ecològics

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

Els clients rebran un correu electrònic 48 hores abans de l'arribada amb instruccions per fer l'entrada. El personal de la recepció els donarà la benvinguda quan arribin a l'allotjament.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 48 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 600 i 600 INR per adult, i entre 300 i 300 INR per nen (preu aproximat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament és necessari disposar de cotxe

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Surya Palace
Surya Palace
Grand Mercure Vadodara Surya Palace Opening January 2017 Hotel
Surya Palace Hotel Vadodara
Surya Palace Vadodara
Grand Mercure Surya Palace Opening January 2017 Hotel
Grand Mercure Vadodara Surya Palace Opening January 2017
Grand Mercure Surya Palace Opening January 2017
Grand Mercure Vadodara Surya Palace Opening March 2017 Hotel
Grand Mercure Surya Palace Opening March 2017 Hotel
Grand Mercure Vadodara Surya Palace Opening March 2017
Grand Mercure Surya Palace Opening March 2017
Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel
Grand Mercure Surya Palace Hotel
Grand Mercure Surya Palace
Grand Mercure Vadodara Surya Palace (Opening June 2017)
Surya Palace Hotel
Grand Mercure Vadodara Surya Palace (Opening April 2017)
Grand Mercure Vadodara Surya Palace (Opening March 2017)
Grand Mercure Vadodara Surya Palace (Opening January 2017)
Grand Mercure Vadodara Surya
Grand Mercure Vadodara Surya Palace
Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel Hotel
Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel Vadodara
Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel Hotel Vadodara

Preguntes freqüents

Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Quant costa allotjar-se a Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel?

Amb data 19 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel el dia 30 de juny de 2025 són d'almenys 38,19 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel?

Registre de sortida: migdia.

Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de recollida a l'aeroport gratuït.

On es troba Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel?

Aquest hotel de luxe es troba a Sayajiganj i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Universitat Maharaja Sayajirao i Sayaji Baug. Temple Kirti i Museu i Galeria de Quadres de Baroda també són a menys de 15 min. Vadodara Junction Station és a 8 min a peu.

Opinions: Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel

Opinions

7,4

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 28 de 100 opinions
Puntuació 8: Bo. 33 de 100 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 22 de 100 opinions
Puntuació 4: Deficient. 8 de 100 opinions
Puntuació 2: Horrible. 8 de 100 opinions

7,4/10

Neteja

7,8/10

Personal i servei

7,2/10

Comoditats

7,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10

Estada de 5 nits (gen. 2025)

8/10

Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10

Wish they were not sold out. We wanted to extend the stay but they had no rooms open. Please book in advance. Breakfast in the room was exceptional
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10

This was a really nice hotel. I would recommend it. Friendly helpful staff who were available when needed and not 'over the top'.
Estada de 7 nits (febr. 2025)

2/10

Estada d’1 nit (febr. 2025)

4/10

Decent property, not a 5 star hotel as stated. I would give 3 stars.
Estada de 5 nits (febr. 2025)

6/10

The hotel facilities are good, place is clean and safe. I had a really bad experience mainly with front desk people both in checkin and checkout. When I arrived, after a long flight the men in front desk made a lot of difficulties to release the room because I had no visa. The situation is, that I do not need a visa due the type of passport I have. I showed the Indian embassy webpage, but they were not able to understand and cooperate. I even showed the customs stamp on my passport showing I regularly entry the country. They simple did not want to understand. They refuse to release the room, but charged my debit card. After long discussion I could check-in. They void the charge in my card, but until now the amount does not appear in my balance. On checkout there was more confusion related to billing. There was a wedding at the hotel, so it was noisy, the sound isolation is not so good. You can hear the musicthe voices on corridor. Summarizing, do not intend to return to this place they seems not to know what they are doing there.
Estada de 7 nits (gen. 2025)

8/10

Excellent staff, good food although restaurant dinner is served until 7:00pm, no food from I believe 1 pm to 7pm
Estada de 6 nits (gen. 2025)

2/10

Over rated, under delivers...massively. I am sure at one point this hotel was a well run, clean, comfortable place to stay. However over the years it is evident this hotel has fallen into the trap of excessive profiteering at the expense of poor maintenance and sub standard staff who struggle to operate the hotel which is literally falling apart. Rooms are dirty, poorly maintained, smell, and generally unpleasant. Food is average, service struggles. This is closer to a European 2 star hotel, and I would manage your expectations on that basis to avoid disappointment. Better still stay away!
Estada de 2 nits (des. 2024)

2/10

Estada de 2 nits (des. 2024)

2/10

Room had no windows, room was humid, smell bad, toilet smell all over the room. Requested to change the room, no response.
Estada de 4 nits (des. 2024)

2/10

Terrible hotel. Hotel had over 4 star ratings but most of them are by locals. Coming from UK and paying for 5 star service and received 1 star service. Firstly it took almost 2 hours for check in. Then we asked for milk for my child and they sent it with a bill of RS270. We refused to pay that kuch for milk so rude lady went to one of the pther rooms to get them to sign. Unfortunately most of the staff lack common sense. No greetings from anyone when entering the hotel. We paid for an executive room and received a twin room. Then had to wait 30 mins for them to change it. Rooms had dust everywhere. We had 4 people in each room and they decided to give us 2 towels between all of us. When we asked for more they took over 1 hour to give us towels and toilet roll. If you are from abroad then i would stay away and book ITC welcome as that is a real 5 star hotel
Estada de 4 nits (des. 2024)

2/10

Estada d’1 nit (nov. 2024)

4/10

Estada de 5 nits (nov. 2024)

10/10

Estada de 2 nits (oct. 2024)

10/10

Suite was clean & organized. Plenty of water bottles (& more on requests), excellent shower!! Housekeeping & laundry service was prompt. Morning breakfast was OK but masala omelette on my request was always excellent. So many tea options!! Love it. Masala Dosa was also good. Last morning I was not feeling well. Staff was very helpful in letting me extend my stay (for half charge), they checked on me and helped us with luggage. I cannot thank them enough.
Estada de 3 nits (oct. 2024)

10/10

Good
Estada de 2 nits (maig 2024)

6/10

The rooms are okay with slight cleanliness issues and some repairs and touchup are necessary. Sheets and linen are clean and fresh. Labels on the amenities like shampoo, body wash etc have been erased due to wear and tear. The toilet flush was broken and maintenance tried to repair it 3 times, but still did not get solved. Breakfast spread is good with eggs and sausage as the only non-vegetarian option. Overall good breakfast and plenty of variety. Staff service and customer service is excellent. They go out of their way to help the guests. Good internet access thruout the premises with single login.
Estada de 2 nits (abr. 2024)

8/10

Estada d’1 nit (gen. 2024)

6/10

We liked the location of the property as it was right in the center of the city. The things we didnt like about the room was the cleanliness (toilets were dirty & mosquitos in the room) & the breakfast buffet (we stayed for 5 nights but had the same breakfast variety every day).
Estada de 6 nits (gen. 2024)

4/10

no hand soap, towel, napkin or wash cloth in bathroom dirty sink, no safety bar in shower or toilet very foul smelling waterless common urinal in lobby entrance steps too narrow for safety
Estada de 2 nits (gen. 2024)

10/10

Estada de 2 nits (gen. 2024)

6/10

Proximity to my meeting
Estada de 2 nits (gen. 2024)

6/10

10/10

Estada d’1 nit (des. 2023)