aha Gateway Hotel
Hotel a uMhlanga amb una terrassa superior i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament aha Gateway Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 77 €
taxes i impostos inclosos
14 de jul. - 15 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Roba de llit de cotó egipci
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Roba de llit de cotó egipci
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Corner Boulevard and Twilight Drive, Umhlanga, KwaZulu-Natal, 4321
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hilton Garden Inn Umhlanga Arch
Hilton Garden Inn Umhlanga Arch
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 113 opinions
Preu actual: 78 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 180 ZAR per adult i 90 ZAR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 390 ZAR per persona només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 30 ZAR per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament de llarga durada: 30 ZAR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-18:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Puntuació nacional
El Consell Regulador del Turisme de Sud-àfrica (TGCSA), l'organisme oficial sud-africà encarregat de la qualitat, ha atorgat aquesta classificació.
L’allotjament també es coneix com a
Gateway Hotel
Gateway Hotel Three Cities
Hotel Gateway
Three Cities Gateway
aha Gateway Hotel Umhlanga
Three Cities Gateway Hotel Umhlanga
Three Cities Gateway Umhlanga
Three Cities Hotel Gateway
aha Gateway Umhlanga
aha Gateway
aha Gateway Hotel Hotel
aha Gateway Hotel Umhlanga
aha Gateway Hotel Hotel Umhlanga
Preguntes freqüents
Opinions: aha Gateway Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Nlambiwa Ludo
Viatge de negocis
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nlambiwa Ludo
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Celani
15 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Celani
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Alvina And
2 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alvina And
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
Busisiwe, Mc Lean
25 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Busisiwe
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Gregory
12 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gregory
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Lucien
14 d’abr. de 2022
Lucien
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Phiwe
23 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Phiwe
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Bless
22 de març de 2022
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bless
Estada de 2 nits (març 2022)
8/10, Bo
Mbali Portia
26 de febr. de 2022
Mbali Portia
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Promise
20 de febr. de 2022
Promise
Estada d’1 nit (febr. 2022)
6/10, Acceptable
Gert
Viatge de negocis
15 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Gert
Estada de 3 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Jazz
2 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Value for Money
Jazz
Estada de 3 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Kefiloe
Viatge en família
31 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kefiloe
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Quintin
Viatge de negocis
1 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Quintin
Estada de 4 nits (nov. 2021)
4/10, Deficient
Gunilla
25 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei
Very disappointed and expensive with no service
Gunilla
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Brandon
9 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The best hotel I've stayed at in a long time.
Brandon
Estada de 2 nits (ag. 2021)
2/10, Horrible
Gerald
25 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Stay away if you like peace and quiet
Gerald
Estada de 3 nits (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Petrus
Viatge de negocis
22 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Petrus
Estada de 5 nits (nov. 2020)
6/10, Acceptable
nonto
21 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
nonto
Estada de 2 nits (ag. 2020)
4/10, Deficient
David, Johannesburg
Viatge en parella
1 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
David
Estada de 4 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Peter
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hotel
Peter
Estada d’1 nit (gen. 2020)
4/10, Deficient
Mohammed Imraan
31 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Not very happy been peak time
Mohammed Imraan
Estada de 5 nits (des. 2019)