NYCE Hotel Ulm, Trademark Collection by Wyndham
Hotel que admet animals de companyia a Ulm amb servei de recepció obert les 24 hores i connexió amb una estació de tren/metro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament NYCE Hotel Ulm, Trademark Collection by Wyndham





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 85 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 1 llit doble

Habitació Comfort, 1 llit doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble, accessible

Habitació estàndard, 1 llit doble, accessible
El més destacat
Amb aïllament acústic
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kässbohrerstrasse 18, Ulm, 89077
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Leonardo Royal Hotel Ulm
Leonardo Royal Hotel Ulm
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 563 opinions
Preu actual: 75 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 17.90 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 15 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: HRB 128170
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
NYCE Hotel Ulm
NYCE Hotel Ulm, Trademark Collection by Wyndham Ulm
NYCE Hotel Ulm, Trademark Collection by Wyndham Hotel
NYCE Hotel Ulm, Trademark Collection by Wyndham Hotel Ulm
Preguntes freqüents
Opinions: NYCE Hotel Ulm, Trademark Collection by Wyndham
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Thorsten, Köln
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Thorsten
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
takashi, Yokohama
12 de maig de 2025
takashi
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Jörg
Viatge de negocis
4 de maig de 2025
Jörg
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Samer
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Samer
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Dominic
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Dominic
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ansprechendes Design zu fairen Preis
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bob
Viatge en família
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bob
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maisofy
Viatge en família
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maisofy
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thorsten
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thorsten
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Bianca
17 de febr. de 2025
Bianca
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
chi chiu
Viatge de negocis
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
chi chiu
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
1 de febr. de 2025
Martin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Iwan
22 de gen. de 2025
Iwan
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Christoph
Viatge de negocis
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christoph
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Thomas
Viatge en parella, Viatge de negocis
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
26 de des. de 2024
Thomas
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Bertan
Viatge en família
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bertan
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Katrin
Viatge de negocis
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katrin
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
James-Gordon
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
James-Gordon
Estada de 6 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Danielle
Viatge de negocis
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Danielle
Estada de 2 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
MARK
Viatge de negocis
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Adjustments required
MARK
Estada de 2 nits (oct. 2024)