UD Capital
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Central Plaza Udon Thani
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament UD Capital





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 25 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

38 Khang Amphur Road, T.Makkaeng, A.Mueng, Udon Thani, Udon Thani, 41000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Old Inn Hotel
The Old Inn Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 50 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 500.00 THB per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: entre 150 i 200 THB per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
UD Capital Hotel Udon Thani
UD Capital Hotel
UD Capital Udon Thani
UD Capital Hotel
UD Capital Udon Thani
UD Capital Hotel Udon Thani
Preguntes freqüents
Opinions: UD Capital
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Jörgen
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jörgen
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Mikael
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mikael
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Daiji
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daiji
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
Conny
15 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Conny
Estada d’1 nit (ag. 2024)
2/10, Horrible
Conny
15 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Conny
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Pop
17 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pop
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Urata
3 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Urata
Estada d’1 nit (maig 2024)
4/10, Deficient
JUNICHI
Viatge en família
1 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
JUNICHI
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
URAIPORN
20 d’abr. de 2023
URAIPORN
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Ian
Viatge en parella
10 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ian
10/10, Excel·lent
McCormick Jeremy
18 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
McCormick Jeremy
Estada de 3 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Mikko
17 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mikko
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
nikom
Viatge de negocis
13 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
nikom
Estada d’1 nit (jul. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
7 de juny de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Sami
Viatge en família
30 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Rena rum
Sami
Estada de 7 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de des. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Paer
20 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paer
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
IKUKO
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
IKUKO
Estada de 4 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Thavisouk
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thavisouk
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
20 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
New place in center of town
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
mahir zeki
Viatge en família
8 de febr. de 2020
5/10
mahir zeki
Estada de 6 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
VientianeGirl
Viatge de negocis
6 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
VientianeGirl
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Matthew, Ft st John
Viatge en família
5 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
jaehyun
Viatge de negocis
2 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
jaehyun
Estada d’1 nit (nov. 2019)