Devendra Garh
Hotel per a famílies amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Devendra Garh





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 49 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, vistes a la piscina

Habitació Deluxe, vistes a la piscina
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe (Non Lake Facing)

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe (Non Lake Facing)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble reial

Habitació doble reial
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera o tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

88 Rani Road, Fateh Sagar, Udaipur, Rajasthan, 313001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Golden Tulip Udaipur
Golden Tulip Udaipur
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 350 INR per adult i 250 INR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Devendra Garh
Devendra Garh Hotel
Devendra Garh Hotel Udaipur
Devendra Garh Udaipur
Devendra Garh Hotel
Devendra Garh Udaipur
Devendra Garh Hotel Udaipur
Preguntes freqüents
Opinions: Devendra Garh
Opinions
8,0
Molt bo
9,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 de maig de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Mukesh, Ahmedabad
30 de des. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació