Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Del Carmen en el centro de Tuxtla Gutiérrez





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 35 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(22 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols de cotó egipci
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Del Carmen en el centro de Tuxtla Gutiérrez és a Tuxtla Gutiérrez, al centre i a prop de l'aeroport. A més de visitar punts de referència com ara Catedral de San Marcos i Plaça Central de Tuxtla Guitierrez, si el que et ve de gust és anar de compres, no et perdis Centre Comercial Plaza las Americas i Centre Comercial Plaza Crystal. Museu de la Marimba i Museu del Cafè són altres dos llocs recomanats per visitar.

2A. Ave Sur Pte # 826, Tuxtla Gutierrez, CHIS, 29000
Què hi ha als voltants
- Parc Marimba - 3 minuts a peu - 0.3 km
- Catedral de San Marcos - 10 minuts a peu - 0.9 km
- Plaça Central de Tuxtla Guitierrez - 11 minuts a peu - 1.0 km
- Centre Comercial Plaza las Americas - 3 minuts en cotxe - 2.6 km
- Centre Comercial Plaza Crystal - 5 minuts en cotxe - 4.0 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Tacos y Gorditas Monarcas - 3 minuts a peu
- La Poblanita - 2 minuts a peu
- el taco loco
- El Pillo - 3 minuts a peu
- Comida China Bambú
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 450 MXN per vehicle (3 persones com a màxim).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per entrada tardana: 350 MXN, per les entrades entre les migdia i les 15:00.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Del Carmen Tuxtla Gutierrez
Hotel Del Carmen
Hotel Del Carmen Tuxtla Gutierrez
Hotel Carmen Tuxtla Gutierrez
Carmen Tuxtla Gutierrez
Hotel Del Carmen
Hotel Del Carmen en el centro de Tuxtla Gutiérrez
Hotel Del Carmen en el centro de Tuxtla Gutiérrez Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Del Carmen en el centro de Tuxtla Gutiérrez
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
GABRIEL
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GABRIEL
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
MAURICIO
Viatge en parella, Viatge de negocis
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MAURICIO
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Beatriz
Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Beatriz
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mauselio
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mauselio
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Esmeralda
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Esmeralda
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Liliana
16 de jul. de 2025
Liliana
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
LIBRADO
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
LIBRADO
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Margarita
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Margarita
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana
Viatge en parella
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Celestino
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Celestino
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Juana Angélica
Viatge en parella
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Juana Angélica
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Aracely, Monterrey
Viatge en parella
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aracely
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Margarita
Viatge en família
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Margarita
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Margarita
Viatge en família
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Margarita
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Valeria
Viatge en família
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Valeria
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
jacqueline
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
jacqueline
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Brizzetth
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Brizzetth
Estada de 4 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Xiomara
1 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Xiomara
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
FLOR
Viatge en grup
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FLOR
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Erwign
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erwign
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Reina
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Reina
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Abdiel Yael
Viatge de negocis
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EXCELENTE
Abdiel Yael
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Karina
Viatge en parella
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karina
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandro
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandro
Estada de 2 nits (febr. 2025)