Hotel Del Carmen en el centro de Tuxtla Gutiérrez
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Parc Marimba
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Del Carmen en el centro de Tuxtla Gutiérrez





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(17 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Llençols de cotó egipci
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2A. Ave Sur Pte # 826, Tuxtla Gutierrez, CHIS, 29000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Holiday Inn Express Tuxtla Gutierrez La Marimba by IHG
Holiday Inn Express Tuxtla Gutierrez La Marimba by IHG
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Preu actual: 40 €
taxes i impostos inclosos
27 de jul. - 28 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 450 MXN per vehicle (3 persones com a màxim).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per entrada tardana: 350 MXN, per les entrades entre les migdia i les 15:00.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
L’allotjament també es coneix com a
Del Carmen Tuxtla Gutierrez
Hotel Del Carmen
Hotel Del Carmen Tuxtla Gutierrez
Hotel Carmen Tuxtla Gutierrez
Carmen Tuxtla Gutierrez
Hotel Del Carmen
Hotel Del Carmen en el centro de Tuxtla Gutiérrez
Hotel Del Carmen en el centro de Tuxtla Gutiérrez Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Del Carmen en el centro de Tuxtla Gutiérrez
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Margarita
Viatge en família
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Margarita
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Margarita
Viatge en família
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Margarita
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Valeria
Viatge en família
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Valeria
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
jacqueline
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
jacqueline
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Brizzetth
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Brizzetth
Estada de 4 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Xiomara
1 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Xiomara
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Reina
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Reina
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Karina
Viatge en parella
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karina
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandro
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandro
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Abdiel Yael
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Abdiel Yael
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Karina
Viatge en parella
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karina
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Martha
Viatge en família
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martha
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Abdiel Correa
Viatge de negocis
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdiel Correa
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eva Ma Garcia
Viatge en parella
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eva Ma Garcia
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando Enrique
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fernando Enrique
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose Luis
Viatge en parella
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose Luis
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Ruth
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruth
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniela
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniela
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
6 de febr. de 2025
Carlos
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Elsa
Viatge en parella
28 de gen. de 2025
Elsa
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto
Viatge de negocis
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberto
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mary
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Adan CARRION, Haverhill
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adan CARRION
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Raquel
Viatge en grup
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raquel
Estada d’1 nit (gen. 2025)