Rivoli Hotel
Hotel als afores amb 2 banyeres d'hidromassatge i un gimnàs obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rivoli Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 79 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Un assecador de cabells
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació triple prèmium

Habitació triple prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Bany privat
Un bidet
També et pot agradar

Tulip Inn Turin South
Moncalieri
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 293 opinions
Preu actual: 67 €
taxes i impostos inclosos
17 de jul. - 18 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Corso Primo Levi 150, Rivoli, TO, 10098
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Motel Prestige
Hotel Motel Prestige
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 172 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 4 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
- Càrrec per l'ús de la piscina: 10 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 EUR per adult i 15 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 EUR per persona només l'anada.
- Càrrec per l'ús de la piscina: 10 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: 001219-ALB-00002, IT001219A13NGTREZP
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: juny-agost
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-19:00.
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Rivoli
Rivoli Hotel Hotel
Rivoli Hotel Rivoli
Rivoli Hotel Hotel Rivoli
Preguntes freqüents
Opinions: Rivoli Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Petra
Viatge en parella
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Petra
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sergio
Viatge en parella
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sergio
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Zaileth
Viatge en família
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Zaileth
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Cinzia
Viatge en grup, Viatge en família
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cinzia
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Annalisa
Viatge en família
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Annalisa
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
gianni
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
gianni
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Enrico
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Enrico
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Stéphane
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stéphane
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Luca
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Luca
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andrea
Viatge en família
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Andrea
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Erika
Viatge en parella
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erika
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stéphane
Viatge en parella
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stéphane
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Emilio
Viatge en parella
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emilio
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paolo
Viatge en parella
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paolo
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
mehadhbi
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
mehadhbi
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Giuseppe
Viatge en família
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giuseppe
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Materiels
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bel hôtel à conseiller.

Materiels
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
edward
Viatge en parella
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
edward
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Federico Vincenzo
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Federico Vincenzo
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Tommaso
3 de març de 2025
Tommaso
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
baldassare
Viatge en parella
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
baldassare
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lei
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lei
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)