Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Dar Dorra





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Bressols (gratis)
Bany privat
Servei de neteja diari
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
9,6 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Bressols (gratis)
Bany privat
Servei de neteja diari
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

18 Rue Dar El Jeld, 00 216 70 016 190, Tunis, Tunis, 1008
Sobre aquest allotjament
Dar Dorra
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. Es poden aplicar exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: 3.61 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13.50 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Dar Dorra Hotel
Dar Dorra Tunis
Dar Dorra Hotel Tunis
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Dar Dorra
10
Magnífic
9,8
Neteja
9,8
Comoditats
9,8
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
SAKHR
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
SAKHR
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sabri
Viatge en família
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sabri
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Maximilian
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maximilian
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jiuyuan
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jiuyuan
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Safa
Viatge en família
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Safa
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jiuyuan
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Jiuyuan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jiuyuan
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Jiuyuan
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rick
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing!!!
Rick
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Liliane
Viatge en grup
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Incontournable




Liliane
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sherif Mohamed Mostafa
4 de maig de 2025
Sherif Mohamed Mostafa
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Polychronios
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Polychronios
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nada
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nada
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ludovic
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ludovic
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Madeleine
Viatge en grup
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Exceptional stay
Madeleine
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Chedia
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chedia
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
David, san francisco
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fumihiko
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fumihiko
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Elina
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elina
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Edgar
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Impresionante


Edgar
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jurriaan
Viatge de negocis
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
happy
Jurriaan
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Krista
9 de nov. de 2024
Krista
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Almost perfect
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2024)