Hotel Carlos V
Hotel a Tucumán amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Carlos V





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Apartament superior, 2 dormitoris (5 People)

Apartament superior, 2 dormitoris (5 People)
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Apartament superior, 2 dormitoris (4 People)

Apartament superior, 2 dormitoris (4 People)
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Carregar totes les fotos de: Family Suite -5 Guests- Junior

Family Suite -5 Guests- Junior
Carregar totes les fotos de: Quadruple Suite Junior

Quadruple Suite Junior
Carregar totes les fotos de: Twin Room Standard

Twin Room Standard
Carregar totes les fotos de: Double Room Superior

Double Room Superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

25 De Mayo 330, Tucuman, Tucuman, 4000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Metropol
Hotel Metropol
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 168 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Carlos V Tucuman
Hotel Carlos V Tucuman
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Carlos V
Opinions
7,6
Bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
15 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Maria Eugenia
Viatge de negocis
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Maria Eugenia
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
JAVIER
27 d’abr. de 2024
JAVIER
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
J
24 d’abr. de 2024
J
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Paul Benedetg, Sumvitg
14 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul Benedetg
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
felipe
3 d’abr. de 2024
felipe
Estada d’1 nit (març 2024)
4/10, Deficient
Karla Melisa Martinez
24 de març de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Karla Melisa Martinez
Estada de 3 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
Aldo
8 de febr. de 2024
Aldo
Estada de 2 nits (gen. 2024)
4/10, Deficient
Ruben Marcelo
19 de juny de 2023
Ruben Marcelo
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Jorge
26 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorge
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Bernardo
19 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satisfecho
Bernardo
Estada de 2 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Evelyn
1 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Evelyn
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Regina
6 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Buena ubicacion
Regina
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Cesar
30 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy buena la limpieza
Cesar
Estada de 4 nits (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Mariana Rosa
Viatge en família
28 d’ag. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei
Mariana Rosa
Estada de 2 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Elba Rita
Viatge de negocis
22 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elba Rita
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Susan
30 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada de 2 nits (jul. 2022)
6/10, Acceptable
Gustavo
8 d’abr. de 2022
Gustavo
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
karim
8 d’abr. de 2022
karim
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Paola
2 de març de 2022
Paola
Estada de 2 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Josue
11 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estupendo Hotel
Josue
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Sergio
Viatge en família
6 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy buen hotel
Sergio
Estada de 4 nits (abr. 2021)
8/10, Bo
Alejandra del Valle
Viatge en família
8 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Mucho para mejorar
Alejandra del Valle
Estada de 2 nits (febr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
29 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2021)
4/10, Deficient
MARIA ROSA
Viatge en família
28 de gen. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Solo buena ubicación
MARIA ROSA
Estada d’1 nit (gen. 2021)