Hotel Carlos V

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Tucumán amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Carlos V

Recepció
Esmorzar diari d'estil bufet gratuït
Sala de reunions
Sala de reunions
Exterior

Opinions

7,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Esmorzar inclòs
  • Servei d’habitacions
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions

Habitació amb dos llits individuals superior

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
  • 17 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Apartament superior, 2 dormitoris (5 People)

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
  • 39 metres quadrats
  • 2 dormitoris
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 5
  • 3 llits individuals i 1 llit de matrimoni

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
  • 18 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Apartament superior, 2 dormitoris (4 People)

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
  • 34 metres quadrats
  • 2 dormitoris
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni i 2 llits individuals

Family Suite -5 Guests- Junior

  • 72 metres quadrats
  • Capacitat per a 5

Quadruple Suite Junior

  • 34 metres quadrats
  • Capacitat per a 4

Twin Room Standard

  • 26 metres quadrats
  • Capacitat per a 2

Double Room Superior

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
25 De Mayo 330, Tucuman, Tucuman, 4000

Què hi ha als voltants

  • Plaça de la Independència - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Universitat Nacional de Tucuman - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Casa Històrica de la Independència - 11 minuts a peu - 0.9 km
  • Teatre Juan Bautista Alberdi - 14 minuts a peu - 1.2 km
  • Termes de Río Hondo - 5 minuts en cotxe - 3.6 km

Com moure’s per la zona

  • Cevil Pozo Station: 24 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Tucumán-Teniente General Benjamín Matienzo (TUC): a 21 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Burger King - ‬3 minuts a peu
  • ‪McDonald's - ‬1 minuts a peu
  • ‪La Criolla Resto Arte - ‬5 minuts a peu
  • ‪Pizza Nuova - ‬3 minuts a peu
  • ‪Fon Restaurant Vegetariano - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Carlos V

Hotel al districte comercial
Aprofita que Hotel Carlos V ofereix un esmorzar d'estil bufet gratuït, una cafeteria i biblioteca. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació, amb una velocitat que ascendeix a 100 Mbps o més (1 o 2 persones, o un màxim de 6 dispositius). A més, tindràs servei de bugaderia i tintoreria i un bar a la teva disposició.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • 3 sales de reunions, caixa forta a la recepció i assistència turística i per a la compra d'entrades
  • Sala de recepcions, atenció multilingüe i serveis per a casaments
  • Magatzem d'equipatge, allotjament lliure de fum i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
Totes 56 habitacions, moblades individualment, inclouen comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i cartes de coixins, així com altres avantatges, per exemple, caixes fortes amb espai per a portàtils i espais de treball aptes per a portàtils.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Roba de llit hipoal·lergògena, matalassos amb encoixinament addicional i cobrellits
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i bidets
  • Televisors LCD de 32 polzades amb canals prèmium
  • Armaris robers o de rebost, calefacció i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 100 Mbps o més (1 o 2 persones, o un màxim de 6 dispositius)
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible cada dia de 07:00 a 10:30
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Activitats

  • Biblioteca

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Dormitori independent
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 3 sales de reunions
  • Centre de negocis
  • Espai per a conferències
  • Sala d'ordinadors

Spa

  • Servei de massatges a l'habitació

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Lounge accessible en cadira de rodes
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 3 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Sala d'estar comuna
  • Sala de recepcions

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Carta de coixins
  • Cortines opaques
  • Edredó de plomes
  • Matalàs amb encoixinament addicional
  • Roba de llit d'alta qualitat
  • Roba de llit hipoal·lergògena

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Bidet
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents (cal sol·licitar-los)
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Pel·lícules de pagament
  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit prèmium

Menjar i beguda

  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Adaptadors elèctrics
  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Calefacció (control de la temperatura)
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Finestres amb mosquitera
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 72 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia (però sí animals de servei, sense cap càrrec addicional)

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 2 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Carlos V Tucuman
Hotel Carlos V Tucuman

Preguntes freqüents

Hotel Carlos V accepta animals de companyia?

No, només s'admeten animals de servei a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel Carlos V ?

En aquest allotjament no s'ofereix aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Carlos V ?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Carlos V ?

Registre de sortida: 11:00. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

On es troba Hotel Carlos V ?

Aquest hotel es troba a Tucumán, al bell mig de la ciutat, i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Casa de Govern, Universitat Nacional de Tucuman i Plaça de la Independència. Centre Cultural Alberto Rouges i Museu de Folklore Manuel Belgrano també són a menys de 10 min.

Opinions: Hotel Carlos V

Opinions

7,6

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 21 de 70 opinions
Puntuació 8: Bo. 26 de 70 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 12 de 70 opinions
Puntuació 4: Deficient. 9 de 70 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 70 opinions

7,8/10

Neteja

8,0/10

Personal i servei

6,6/10

Comoditats

7,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

4/10, Deficient

Mark D

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lack of maintenance and cleanliness
Estada d’1 nit (jul. 2025)

8/10, Bo

Maria Eugenia

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2024)

10/10, Excel·lent

JAVIER

Estada d’1 nit (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

J

Estada d’1 nit (abr. 2024)

8/10, Bo

Paul Benedetg, Sumvitg

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

felipe

Estada d’1 nit (març 2024)

4/10, Deficient

Karla Melisa Martinez

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Las instalaciones estan horribles, no tienen mosquiteros en las ventanas de los pasillos a pesar de el latente problema de dengue en el pais, la alfombra super sucia y huele mal , la ducha con hongos y muy vieja. El único motivo por el que nos hospedamos ahi fue por la ubicación.
Estada de 3 nits (març 2024)

6/10, Acceptable

Aldo

Nos cobraron demas y aun esperamos el reintegro.
Estada de 2 nits (gen. 2024)

4/10, Deficient

Ruben Marcelo

Estada d’1 nit (juny 2023)

8/10, Bo

Jorge

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2023)

10/10, Excel·lent

Bernardo

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Satisfecho

Estada de 2 nits (gen. 2023)

8/10, Bo

Evelyn

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Muy buena ubicación. Faltaria un poco mas de acompañamiento la primera vez que ingresas a la habitación
Estada d’1 nit (set. 2022)

8/10, Bo

Regina

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Buena ubicacion

Tuve un check in rapido. Llegué antes del horario de ingreso, por lo que tenia que pagar media estadia, pero el chico, muy amablemente, hizo una excepción y me permitió ingresar. Es un hotel, como su nombre lo indica, que ha quedado en el tiempo. Es viejito, pero siempre tuve todo limpio y en orden. La ducha me resultó muy incomoda y no tenia frigobar. Del desayuno no puedo decir nada, ya que nunca desayuné ahi. La gente del hotel muy amable. La ubicacion excelente.
Estada de 2 nits (set. 2022)

8/10, Bo

Cesar

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Muy buena la limpieza

Estada de 4 nits (ag. 2022)

6/10, Acceptable

Mariana Rosa

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei
El hotel aceptable. No tiene estacionamiento. Pero lo que me pareció malísimo es que Ponen los precios en pesos y a la hora de cobrarte te cobran en dólares y se te va al doble de lo que te dijeron en pesos. Relamente un desastre está Página. No la uso mas.
Estada de 2 nits (ag. 2022)

8/10, Bo

Elba Rita

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
La higiene era excelente, como si todo fuera nuevo. El personal joven y amable. Cambiaron mi reserva al llegar de twin a matrimonial, sin que pudiera entender xq, pero fue tan veloz que no me agravie. El cuarto era pequeño y con vista a un artefacto tapado y pequeño. No daba a la calle, pero era perfecto en cuanto a necesidades: placard, perchas, secreter… o sea, pese a detalles intrascendentes muy bueno!!! Inmejorable ubicación, volvería otra vez!
Estada de 2 nits (ag. 2022)

10/10, Excel·lent

Susan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2022)

6/10, Acceptable

Gustavo

Estada d’1 nit (abr. 2022)

8/10, Bo

karim

Estada de 2 nits (abr. 2022)

10/10, Excel·lent

Paola

Estada de 2 nits (febr. 2022)

10/10, Excel·lent

Josue

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Estupendo Hotel

Estupendo! Lo recomiendo, la atención impecable.
Estada d’1 nit (juny 2021)

10/10, Excel·lent

Sergio

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Muy buen hotel

Muy limpio y cumplen con los protocolos hoteleros. Muy buena atención y trato.
Estada de 4 nits (abr. 2021)

8/10, Bo

Alejandra del Valle

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació

Mucho para mejorar

El hotel esta bien ubicado, la limpieza es buena y el personal amable pero cuando reservamos decia estacionamiento gratuito y desayuno continental y no tenian ninguna de las dos cosas. El estacionamiento lo tuvimos que pagar aparte ya que la calle estaba cortada y no se podia ingresar al del hotel pero no nos reconocieron el pago; y el desayuno era basico y ni manteca tenian a pesar de que la ofrecian en el mismo. Ademas cuando compre la estadia decia que mi habitacion tenia vista a la ciudad por lo que era mas cara y nos dieron con vista a la pared interior , no nos comunicaron que era otra habitacion.
Estada de 2 nits (febr. 2021)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (gen. 2021)

4/10, Deficient

MARIA ROSA

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Solo buena ubicación

El hotel necesita refacciones URGENTES. La limpieza de la habitación es pésima, lleno de basura abajo de las camas. Reservé una habitación con cama doble, me entregaron una con camas twin. Al hacer checkout me quisieron cobrar la estadía cuando ya estaba prepagado, y tuve que ahcer una llamada internacional a Expedia así ellos le recuerden al hotel de leer los emails. No recomiendo a nadie este hotel, viejo, sucio y pésima calidad de servicio al huésped.
Estada d’1 nit (gen. 2021)