Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Awqa Concept Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit de matrimoni gran, accessible, banyera d'hidromassatge

Suite, 1 llit de matrimoni gran, accessible, banyera d'hidromassatge
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Mz. Ñ Lote 2 Urbanizacion Natasha Alta, Trujillo, La Libertad, 3600
Sobre aquest allotjament
Awqa Concept Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 5 USD per adult i 5 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 7 USD per persona l'anada i la tornada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 7 USD l'anada i la tornada.
- Càrrec per entrada tardana: 50 % del preu de l'habitació si l'entrada es fa entre les 07:00 i les 14:00.
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Número de registre de l’allotjament: 20440461302
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Awqa Concept Hotel Trujillo
Awqa Concept Trujillo
Awqa Concept
Awqa Concept Hotel Hotel
Awqa Concept Hotel Trujillo
Awqa Concept Hotel Hotel Trujillo
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Awqa Concept Hotel
8,6
Excel·lent
9,4
Neteja
7,4
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
7 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Alfonso
6 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Todo excelente! Altamente recomendado
Alfonso
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
SILVIO
Viatge en família
29 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
SILVIO
Estada de 3 nits (des. 2021)
4/10, Deficient
Edgard
23 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
No me fue muy bien
Edgard
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Angel Mimbela
Viatge de negocis
29 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angel Mimbela
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
ZULAY MILAGRO
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ZULAY MILAGRO
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Jose
23 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Christian
8 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Jose
Viatge de negocis
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Juan Carlos
6 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan Carlos
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Claudia
30 de jul. de 2019
Claudia
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Percy
19 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente servicio
Percy
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
CESAR
21 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CESAR
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Wendy
24 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wendy
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Carlos Humberto
18 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos Humberto
Estada d’1 nit (nov. 2018)