Karayel Hotel
Hotel a Trebisonda amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Karayel Hotel





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 34 €
taxes i impostos inclosos
21 de des. - 22 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Iskenderpasa Mh., Ibrisoglu Sok. No. 8, Trabzon, 61100
Sobre aquest allotjament
Karayel Hotel
Allotjaments similars

Deryaman Hotel Trabzon
Deryaman Hotel Trabzon
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.2 de 10, Molt bé, 358 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 6 EUR per persona només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 12242
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Karayel Hotel Trabzon
Karayel Trabzon
Karayel Hotel Hotel
Karayel Hotel Trabzon
Karayel Hotel Hotel Trabzon
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Karayel Hotel
7,2
Bo
7,6
Neteja
9,0
Ubicació
7,8
Personal i servei
7,6
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
18 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
HIDEYO
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HIDEYO
Estada de 4 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Mehmet Nuri
Viatge de negocis
8 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Bir daha sokağından geçmem.
Mehmet Nuri
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mehmet
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mehmet
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
RAED HANI GEORGE
31 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Find another hotel
RAED HANI GEORGE
Estada de 4 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Sawsan
Viatge en grup
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Sawsan
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Sawsan
Viatge en grup
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Sawsan
Estada de 2 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
15 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sezgi
14 de jul. de 2025
Sezgi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Muhammet
Viatge de negocis
27 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhammet
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Charles
Viatge en grup, Viatge en família
16 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great opportunaty @ good prices.
Charles
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Ibrahim, Seattle
17 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ibrahim
Estada de 7 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Stephan
8 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephan
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
David
8 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best hotel breakfast I ever saw
David
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
FARIBORZ
Viatge en grup
3 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
FARIBORZ
Estada de 3 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Beatrix Maria
Viatge en grup
28 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beatrix Maria
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Maksim
25 de set. de 2023
Maksim
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
Anil
15 de set. de 2023
Anil
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
ayyam
26 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
very good place 👏
ayyam
Estada de 2 nits (ag. 2023)
2/10, Horrible
panagiotis
18 d’ag. de 2023
panagiotis
Estada d’1 nit (ag. 2023)
2/10, Horrible
zaki mosli
Viatge en família
25 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
zaki mosli
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Kazim
21 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kazim
Estada de 3 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Hayatullah
14 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hayatullah
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2021)
4/10, Deficient
Jassem
28 d’ag. de 2021
Jassem
Estada de 2 nits (ag. 2021)








