Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ibis Tijuana Zona Rio





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 79 €
taxes i impostos inclosos
23 de set. - 24 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 2 llits dobles

Habitació doble, 2 llits dobles
8,2 sobre 10
Molt bo
(85 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Ampolla d'aigua gratuïta
Productes de neteja ecològics
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble

Habitació doble, 1 llit doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(94 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Ampolla d'aigua gratuïta
Productes de neteja ecològics
També et pot agradar

Quartz Hotel & SPA
Zona Rio
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
9.2 de 10, Fantàstic, 1.200 opinions
Preu actual: 158 €
taxes i impostos inclosos
20 de set. - 21 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Blvd Gral Rodolfo Sanchez Tab, 9170 Zona Urbana Rio, Tijuana, BC, 22010
Sobre aquest allotjament
Ibis Tijuana Zona Rio
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 159 MXN per persona (preu aproximat).
- Dipòsit pels animals de companyia: 1000 MXN per estada.
- Càrrec per animals de companyia: 600 MXN per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
ibis Tijuana Opening January 2019 Hotel
ibis Opening January 2019 Hotel
ibis Tijuana Opening January 2019
ibis Opening January 2019
ibis Tijuana Opening June 2019 Hotel
ibis Opening June 2019 Hotel
ibis Tijuana Opening June 2019
ibis Opening June 2019
Hotel ibis Tijuana (Opening June 2019) Tijuana
Tijuana ibis Tijuana (Opening June 2019) Hotel
Hotel ibis Tijuana (Opening June 2019)
ibis Tijuana (Opening June 2019) Tijuana
ibis Tijuana (Opening January 2019)
Ibis Tijuana Opening June 2019
Ibis Tijuana Zona Rio Hotel
Ibis Tijuana Zona Rio Tijuana
Ibis Tijuana Zona Rio Hotel Tijuana
Preguntes freqüents
Opinions: Ibis Tijuana Zona Rio
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Yaidiel
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yaidiel
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Fulgencio
Viatge de negocis, Viatge en grup
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fulgencio
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
ramiro, hawthorne
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ramiro
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
ramiro, hawthorne
Viatge en família
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ramiro
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
pedro
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
pedro
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ruben
Viatge en grup, Viatge en família
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ruben
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
guadalupe, las vegas
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
guadalupe
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Raul
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raul
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucia
Viatge de negocis
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lucia
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Doris
Viatge en parella
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Doris
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Jose, Clovis
Viatge en parella
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Abednego
Viatge en parella
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abednego
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Francisco
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisco
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
Alejandra
Viatge en família
5 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandra
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Omar, Bakersfield
Viatge en parella
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Omar
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
francia
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
francia
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis Eduardo
Viatge de negocis, Viatge en grup
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis Eduardo
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Michelle
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Michelle
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
pedro
Viatge en parella, Viatge de negocis
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
pedro
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Cecilia
Viatge en família
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cecilia
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Lorena
Viatge en família
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Lorena
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
WILLIAM
Viatge en grup
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
WILLIAM
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Sergio
Viatge en família
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sergio
Estada de 2 nits (ag. 2025)