Hotel In den Hoek
Bed and breakfast a Tielt-Winge amb esmorzar gratuït i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel In den Hoek





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 90 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

69 Leuvensesteenweg, Tielt-Winge, Brabant, 3390
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

pentahotel Leuven
pentahotel Leuven
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.6 de 10, Excel·lent, 663 opinions
Preu actual: 91 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 28.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 2 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel den Hoek Tielt-Winge
Hotel den Hoek
den Hoek Tielt-Winge
Hotel In den Hoek Tielt-Winge
Hotel In den Hoek Bed & breakfast
Hotel In den Hoek Bed & breakfast Tielt-Winge
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel In den Hoek
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ursula
Viatge amb animals de companyia
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ursula
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mickaël-Alain
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mickaël-Alain
Estada de 2 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
anton, haarsteeg
20 de nov. de 2024
anton
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Rob
Viatge de negocis
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Rob
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Geoffrey
Viatge de negocis
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Value in Eastern Belgium
Geoffrey
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Gerard
Viatge en parella
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerard
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Antony
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antony
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Kirsten, Meulebeke
Viatge de negocis, Viatge en grup
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kirsten
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Tonnie
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Tonnie
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
CHRISTIAN
20 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHRISTIAN
Estada de 6 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Tolga
Viatge en grup, Viatge en família
29 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Tolga
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Frédéric
12 d’oct. de 2023
Frédéric
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Hilde
27 d’ag. de 2023
Hilde
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Gerda
Viatge en parella
22 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerda
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
NATHALIE
22 de jul. de 2023
NATHALIE
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Michel
Viatge en família
4 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michel
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Roger
25 de juny de 2023
Roger
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Jean
18 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Hoek
Jean
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Michael
27 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
All good!
Michael
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Guy
Viatge de negocis
10 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guy
Estada de 7 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Jean francois
17 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean francois
10/10, Excel·lent
Jean francois
28 de nov. de 2022
Jean francois
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Rita
Viatge en parella
20 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rita
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Frank
13 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada d’1 nit (nov. 2022)