Van der Valk Hotel Tiel
Hotel de luxe amb 3 restaurants i un casino
Galeria de fotos de l’allotjament Van der Valk Hotel Tiel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 97 €
taxes i impostos inclosos
1 de gen. - 2 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe

Habitació quàdruple Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
2 Banys
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Cortines opaques
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit de matrimoni gran (Asia)

Suite, 1 llit de matrimoni gran (Asia)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decorat de manera individual
Banyera d'hidromassatge privada
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitori independent
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,2 sobre 10
Fantàstic
(19 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit de matrimoni gran

Suite, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitori independent
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitori independent
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Laan van Westroijen 10, Tiel, 4003 AZ
Sobre aquest allotjament
Van der Valk Hotel Tiel
Allotjaments similars

Van der Valk Hotel Duiven near Arnhem A12
Van der Valk Hotel Duiven near Arnhem A12
- Piscina
- Spa
- S'admeten animals
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 191 opinions
Preu actual: 176 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec de la destinació: 1.00 EUR per persona i per nit. No s'aplica als menors de 3 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 19.50 EUR per adult i 10.25 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 125 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 22.50 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.00 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 estrelles superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5.
L’allotjament també es coneix com a
Van der Valk Hotel Tiel
Van der Valk Tiel
Van der Valk Hotel Tiel Tiel
Van der Valk Hotel Tiel Hotel
Van der Valk Hotel Tiel Hotel Tiel
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Van der Valk Hotel Tiel
8,8
Excel·lent
9,2
Neteja
7,8
Ubicació
8,8
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernanda
23 de set. de 2025
Fernanda
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Connor
6 de set. de 2025
Connor
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Gordon
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gordon
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Hedwig
Viatge en parella
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hedwig
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
George
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
George
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
William
Viatge de negocis
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
William
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Lasse
16 de jul. de 2025
Lasse
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Xibing
Viatge de negocis
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Xibing
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nikolaos
10 de jul. de 2025
Nikolaos
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
J.
4 de jul. de 2025
J.
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Theis
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Theis
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Philip
Viatge en família
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philip
Estada de 3 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Muizen in restaurant
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Dayana
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dayana
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jason
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent Holiday Hotel
Jason
Estada de 8 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jan, Mussel
Viatge en parella
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Krista
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Krista
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Claudia
Viatge en grup
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Timo
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good for business trip
Timo
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ali
Viatge en grup
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ali
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Johan
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johan
Estada d’1 nit (febr. 2025)








