Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Van der Valk Hotel Tiel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 97 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit de matrimoni gran (Asia)

Suite, 1 llit de matrimoni gran (Asia)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decorat de manera individual
Banyera d'hidromassatge privada
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitori independent
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(18 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit de matrimoni gran

Suite, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitori independent
Cortines opaques
Barnussos
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Dormitoris
Cortines opaques
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitori independent
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe

Habitació quàdruple Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Laan van Westroijen 10, Tiel, 4003 AZ
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fletcher Hotel De Wageningsche Berg
Fletcher Hotel De Wageningsche Berg
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 371 opinions
Preu actual: 90 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec de la destinació: 1.00 EUR per persona i per nit. No s'aplica als menors de 3 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 19.50 EUR per adult i 10.25 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 125 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 22.50 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.00 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Van der Valk Hotel Tiel
Van der Valk Tiel
Van der Valk Hotel Tiel Tiel
Van der Valk Hotel Tiel Hotel
Van der Valk Hotel Tiel Hotel Tiel
Preguntes freqüents
Opinions: Van der Valk Hotel Tiel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
George
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
George
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
J.
4 de jul. de 2025
J.
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Muizen in restaurant
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Dayana
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dayana
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jason
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent Holiday Hotel
Jason
Estada de 8 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jan, Mussel
Viatge en parella
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Krista
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Krista
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Claudia
Viatge en grup
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Timo
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good for business trip
Timo
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ali
Viatge en grup
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ali
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Johan
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mathieu
7 de febr. de 2025
Mathieu
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
William
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
William
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge de negocis
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kevin
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeroen, Dubai
29 de gen. de 2025
Jeroen
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Guenola
Viatge de negocis
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Guenola
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
PAOLO, Montirone
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
PAOLO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Elsa, Nijmegen
Viatge de negocis, Viatge en grup
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elsa
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Chonticha
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chonticha
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Diana
Viatge de negocis
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diana
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Diny
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diny
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rene
Viatge de negocis
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rene
Estada d’1 nit (nov. 2024)