Van Der Valk Hotel Den Haag Nootdorp
Hotel de luxe amb spa complet i un gimnàs
Galeria de fotos de l’allotjament Van Der Valk Hotel Den Haag Nootdorp





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Habitació de luxe (Luxe kamer in toren)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(13 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Banyera d'hidromassatge
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Luxe Twin Room

Luxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Luxury King Room

Luxury King Room
Carregar totes les fotos de: Luxury King Room With Balcony

Luxury King Room With Balcony
També et pot agradar

Mercure City Den Haag Central Hotel
Centre de l'Haia
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
8.8 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 102 €
taxes i impostos inclosos
14 de des. - 15 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Gildeweg 1, Nootdorp, South Holland, 2632 BD
Sobre aquest allotjament
Van Der Valk Hotel Den Haag Nootdorp
Allotjaments similars

Van der Valk Hotel Den Haag Wassenaar
Van der Valk Hotel Den Haag Wassenaar
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 42 opinions
Preu actual: 93 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.26 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18.50 EUR per adult i 12.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- Càrrec per l'ús del bressol: 7.5 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-22:00.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5.
L’allotjament també es coneix com a
Van Der Valk Den Haag Nootdorp
Van der Valk Den Haag Nootdorp
Van Der Valk Hotel Den Haag Nootdorp Hotel
Van der Valk Hotel Den Haag Nootdorp
Van Der Valk Hotel Den Haag Nootdorp Nootdorp
Van Der Valk Hotel Den Haag Nootdorp Hotel Nootdorp
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Van Der Valk Hotel Den Haag Nootdorp
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
7,8
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Lars William
14 d’ag. de 2025
Lars William
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
William
Viatge en grup
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
William
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Chris
Viatge de negocis, Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chris
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ne vaut pas son prix. Du tout.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Marcel
Viatge de negocis
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Marcel
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Pierre
Viatge de negocis
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pierre
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Marcel
Viatge de negocis
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marcel
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joanne
Viatge en parella
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanne
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Marcel
Viatge de negocis
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcel
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Danny
19 de des. de 2024
Danny
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Flemming
29 de nov. de 2024
Flemming
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Hrachya
Viatge de negocis, Viatge en família
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hrachya
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
David
25 d’oct. de 2024
David
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Malin
23 d’oct. de 2024
Malin
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Yi, Bakersfield
Viatge de negocis
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yi
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Sabine
Viatge en parella, Viatge de negocis
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Sabine
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Christopher
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christopher
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Olga
Viatge en grup
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Olga
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
James
Viatge de negocis
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Muhammad
1 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhammad
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
gerrit
27 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Primahotel aan invals,eg den haag
gerrit
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
andre
21 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heel goed verblijf.
andre
Estada d’1 nit (juny 2024)

















