Van der Valk Hotel Delft A4
Hotel de luxe amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Van der Valk Hotel Delft A4





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 112 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
9,6 sobre 10
Magnífic
(16 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Banyera i dutxa independents
També et pot agradar

The Hague Marriott Hotel
Scheveningen
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.6 de 10, Excel·lent, 1.002 opinions
Preu actual: 100 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3 Peuldreef, Den Hoorn, ZH, 2635 BX
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

PLAZA Premium Grand Winston
PLAZA Premium Grand Winston
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 668 opinions
Preu actual: 94 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.50 EUR per persona i per nit.
- Taxa de servei: 1.25 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 19.25 EUR per adult i 9.75 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 39.50 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Van Der Valk Delft A4
Van der Valk Hotel Delft A4 Hotel
Van der Valk Hotel Delft A4 Den Hoorn
Van der Valk Hotel Delft A4 Hotel Den Hoorn
Preguntes freqüents
Opinions: Van der Valk Hotel Delft A4
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul, Whitchurch
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Paul
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lars
Viatge en família
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lars
Estada de 3 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Mustafa
Viatge de negocis
12 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mustafa
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dick
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dick
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Vivian
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vivian
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yves
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon séjour
Yves
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Jose
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pieter
30 de març de 2025
Pieter
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Nicolas
28 de març de 2025
Nicolas
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Finn
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Finn
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great service and food.
Brian
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Rick
Viatge en parella, Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rick
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Huibert
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Goed hotel
Huibert
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jasper
Viatge en parella
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jasper
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Leonardus
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonardus
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ammar
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ammar
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ilona
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ilona
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Robbert-jan
Viatge de negocis
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robbert-jan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Sabine
19 de gen. de 2025
Sabine
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Martin Damgaard
Viatge de negocis
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin Damgaard
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Seval
Viatge en grup
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Seval
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)