Vespasiano Hotel
Hotel a Telemaco Borba amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Vespasiano Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 38 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Apartament econòmic (cama casal tipo viuva)

Apartament econòmic (cama casal tipo viuva)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Marechal Floriano Peixoto, 98, Alto das Oliveiras, Telemaco Borba, PR, 84266010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel ROF
Hotel ROF
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
6.0 de 10, 2 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 50.00 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Astron Telêmaco Borba Hotel Telemaco Borba
Astron Telêmaco Borba Hotel
Astron Telêmaco Borba Telemaco Borba
Astron Telêmaco Borba
Astron Associado Vespasiano Telêmaco Borba Hotel Telemaco Borba
Astron Associado Vespasiano Telêmaco Borba Hotel
Astron Associado Vespasiano Telêmaco Borba Telemaco Borba
Vespasiano Telemaco Borba
Astron Telêmaco Borba
Astron Associado Vespasiano Telêmaco Borba
Vespasiano Hotel Telemaco Borba
Hotel Vespasiano Hotel Telemaco Borba
Telemaco Borba Vespasiano Hotel Hotel
Vespasiano
Hotel Vespasiano Hotel
Vespasiano Hotel Hotel
Vespasiano Hotel Telemaco Borba
Vespasiano Hotel Hotel Telemaco Borba
Preguntes freqüents
Opinions: Vespasiano Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo César
Viatge de negocis
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo César
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Renato
11 de gen. de 2025
Renato
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
MAXWELL
11 de nov. de 2024
MAXWELL
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Willian
Viatge de negocis
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Willian
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Michele
Viatge de negocis
5 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michele
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Laura
Viatge en família
1 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laura
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Paulo H. Ribeiro
Viatge de negocis
15 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo H. Ribeiro
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Wesley
30 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
excelente
Wesley
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Maria
26 de des. de 2022
Maria
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Tiago
Viatge de negocis
2 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tiago
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Carlos Henrique, Curitiba
Viatge en parella
3 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos Henrique
Estada d’1 nit (febr. 2022)
6/10, Acceptable
Simeão
Viatge de negocis
26 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Atendimento ao chegar, horrível....
Simeão
Estada d’1 nit (febr. 2022)
6/10, Acceptable
Deodoro Carlos
23 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nada especial......serviu para o dia e hora
Deodoro Carlos
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Marcis vinicius
Viatge de negocis
16 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcis vinicius
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
LauraFono
20 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LauraFono
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Herick
Viatge en grup
23 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Herick
Estada de 2 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Rubens
Viatge de negocis
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Cama Horrível
Rubens
Estada de 4 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Jhonny
Viatge de negocis
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jhonny
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BOm acesso à rodovia
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Willians
8 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Willians
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Filipe
31 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Regular
Filipe
Estada d’1 nit (jul. 2019)