Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Comoditats
Caixa forta a la recepció
Magatzem d'equipatge
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Assistència turística o per a la compra d'entrades
Servei de neteja (diari)
Més serveis
Allotjament lliure de fum
Serveis de l’habitació
Bany
Articles de tocador gratuïts
Dutxa
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Taunggyi Golden Wing Motel 2 Hostel
Golden Wing Motel 2 Hostel
Taunggyi Golden Wing 2
Golden Wing 2
Taunggyi Golden Wing Motel 2 - Hostel Taunggyi
Preguntes freqüents
Taunggyi Golden Wing Motel 2 - Hostel accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Taunggyi Golden Wing Motel 2 - Hostel?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Taunggyi Golden Wing Motel 2 - Hostel?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.
A quina hora es fa el registre de sortida a Taunggyi Golden Wing Motel 2 - Hostel?
Registre de sortida: migdia.
Opinions: Taunggyi Golden Wing Motel 2 - Hostel
Opinions
4,0
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 7 opinions
10-Excel·lent
0
Puntuació 8: Bo. 0 de 7 opinions
8-Bo
0
Puntuació 6: Acceptable. 3 de 7 opinions
6-Acceptable
3
Puntuació 4: Deficient. 1 de 7 opinions
4-Deficient
1
Puntuació 2: Horrible. 3 de 7 opinions
2-Horrible
3
4,4/10
Neteja
4,4/10
Personal i servei
4,6/10
Comoditats
4,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2/10, Horrible
Viatger verificat
15 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
2/10, Horrible
Minh
14 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GREED
Our room was paid and warranty however when arrived the hotel had no room for us. We are foreigners and traveled very far to this town for the annual balloon festival. The hotel receptionist told us there are no room in the town now. This business practice is unethical. The hotel sold my room for very high price due to greed. We were stranded . We have no choice but travel to next available far away town.
Minh
Estada de 2 nits (nov. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
11 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I booked this property, and weeks later (once all the other places in the town were booked up) they messaged me to cancel my reservation so that they could raise the price for someone else. I was offended and ended up unable to go on my holiday. Very, very poor service. Don't go here.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
タウンジーでは目的地の経由の為に滞在しました。清潔でスタッフもフレンドリーで良かったと思います。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
SHIGEMIKI
19 de des. de 2018
努力は理解できます。
英語が通じないが、スタッフはそれなりに一生懸命にサービスしてくれました。
SHIGEMIKI
Estada de 2 nits (nov. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
22 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
One of the worst hotel experience we had in Myanmar. This hotel is not catered at all for foreign tourists.
The hotel seems to be managed by a group of teenagers that speak no english and seem untrained/unable to answer any type of special request normally provided by hotels like booking a bus ticket, offering laundry service or even... providing breakfast.
Indeed, although it was clearly stated in our booking that we had breakfast included...in the morning, nothing was ready and the staff seemed unaware we had breakfast included. They had to call another hotel of the same chain to ask for instructions and spent 30min on the phone giggling and not informing us of what was going on. We ended up having to wait 1h before being served some takeouts. On the next day, they came knocking at our door at 8am while we were still sleeping because it was time for breakfast ( takeouts again).
The hotel has thin walls so you can expect to hear your neighbours talking, music being played and people coming back to their room late in the night. To add to the noise situation, the staff walks around and clean rooms with music on their phones but are also singing, yelling at each others from one side to the other side of the hotel or laughing.
Although the bed are neatly made, we also found hairs in the bathroom and a lot of dust in the common areas.