Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament MIDAGAHARA HOTEL





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Cortines opaques
Assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un vàter amb bidet electrònic
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Cortines opaques
Assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un vàter amb bidet electrònic
Escriptori
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

011, Midagahara, Ashikuragi, Tateyama, Toyama, 9301412
Sobre aquest allotjament
MIDAGAHARA HOTEL
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
MIDAGAHARA HOTEL Hotel
MIDAGAHARA HOTEL Tateyama
MIDAGAHARA HOTEL Hotel Tateyama
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: MIDAGAHARA HOTEL
9,8
Magnífic
9,6
Neteja
9,8
Comoditats
10
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Kyoko
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kyoko
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
KEE HANE, SINGAPORE
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KEE HANE
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
hom ming
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
hom ming
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
LI-CHEN
Viatge en grup
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LI-CHEN
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Satoko
Viatge en família
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satoko
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
WEI WEN
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WEI WEN
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
AKIYO
Viatge en família
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AKIYO
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Mamoru
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Mamoru
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Yukio
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yukio
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Shimpei
Viatge en família
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shimpei
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Wing Fat Wing
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
下次都會再去
Wing Fat Wing
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Md Akhtar
Viatge en família amb nens petits
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Md Akhtar
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Toshimasa
20 de jul. de 2024
Toshimasa
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Shin
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shin
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Yasushi
Viatge en família
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yasushi
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
michiko
4 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
michiko
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
CHUN SAN
13 de des. de 2023
CHUN SAN
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Pei yee
21 de nov. de 2023
Pei yee
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Suzan
6 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Suzan
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Shinichi
1 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shinichi
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
V Suzanne
17 d’oct. de 2023
V Suzanne
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
りえ
Viatge en grup
13 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
りえ
Estada d’1 nit (set. 2023)