Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Santika Tasikmalaya





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitori independent
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitori independent
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Yudanegara No 57, Tasikmalaya, West Java, 46121
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Aston Inn Tasikmalaya
Aston Inn Tasikmalaya
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 12 opinions
Preu actual: 31 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Santika Tasikmalaya
Hotel Tasikmalaya
Santika Tasikmalaya
Santika Tasikmalaya
Hotel Santika Tasikmalaya Hotel
Hotel Santika Tasikmalaya Tasikmalaya
Hotel Santika Tasikmalaya CHSE Certified
Hotel Santika Tasikmalaya Hotel Tasikmalaya
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Santika Tasikmalaya
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
29 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2018)
2/10, Horrible
Rizwan
19 de des. de 2017
Earthquake spoilt our stay
Rizwan
Estada de 2 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Markus
7 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Phantastisches Frühstück
Markus
Estada de 2 nits (juny 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great view, wonderful & friendly staffs..
Viatger verificat
8/10, Bo
RobJawa, Boston
22 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best Hotel in Tasikmalaya with Great Staff
RobJawa
8/10, Bo
Octavia
12 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Octavia
10/10, Excel·lent
Arief, Jakarta
13 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Hotel in Tasikmalaya!
Arief
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Sjoerd, Noordholl
2 de nov. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Een KLASSE hotel ,aanwinst voor Tasikmalaya
Sjoerd
10/10, Excel·lent
Anastasia, Jakarta
7 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hotel in Tasikmalaya!
Anastasia
8/10, Bo
Nova, Bgr
17 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice new hotel
Nova
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de des. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
als je van lekker eten houdt
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
CoreyDavis, Australia
16 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best Hotel in Tasikmalaya
CoreyDavis
8/10, Bo
Rolland Budi Setiawan, DKI Jakarta
8 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Pelayanan Memuaskan
Rolland Budi Setiawan
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de juny de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice Hotel
Viatger verificat
8/10, Bo
Eddy ali, Tangerang
27 de maig de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel yg nyaman
Eddy ali
8/10, Bo
ferri, Bandung
21 de gen. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel terbaik
ferri
8/10, Bo
danny, jakarta
7 de gen. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lokasi ok dengan harga yang pas
danny
8/10, Bo
danny, jakarta
7 de gen. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kualitas yang bagus dengan harga yang terjangkau
danny
10/10, Excel·lent
Desy, Jakarta
6 de gen. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enjoying breakfast
Desy
8/10, Bo
Leon, San Francisco
30 de des. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The Best Hotel in Tasikmalaya
Leon
8/10, Bo
Susi Maman, Bandung
18 d’oct. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel yang memuaskan
Susi Maman
8/10, Bo
farich
13 de set. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
farich
8/10, Bo
Viatger verificat
15 d’ag. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
pelayanan ramah dari seluruh staff hotel, great
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Bili, Den Haag, Nederland
23 de jul. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació