Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Human Hotel





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Pati
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Habitació triple bàsica

Habitació triple bàsica
El més destacat
Pati
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kichik Mirobod 52, Tashkent, Tashkent, 100100
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 41200.00 UZS per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 15 UZS per habitació només l'anada.
- Càrrec per entrada tardana: 50 % del preu de l'habitació si l'entrada es fa entre les 06:00 i les 18:00.
- Càrrec pel llit addicional: 120000.0 UZS per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Els pagaments que es facin a l'hotel, independentment de si es realitzen en efectiu o no, s'han d'efectuar en USD o EUR, la moneda que accepti l'allotjament
L’allotjament també es coneix com a
Human Hotel Hotel
Human Hotel Tashkent
Human Hotel Hotel Tashkent
Preguntes freqüents
Opinions: Human Hotel
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Farrukh
Viatge en família
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Farrukh
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
YUKIMASA
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUKIMASA
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
YUKIMASA
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
素敵な4泊のホテル
YUKIMASA
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Soonjin
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soonjin
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Soonjin
2 d’ag. de 2024
Soonjin
Estada de 3 nits (jul. 2024)