Caspari Hotel
Hotel a Tampin amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Caspari Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 32 €
taxes i impostos inclosos
13 d’ag. - 14 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

630, JALAN BESAR, Tampin, 73000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

A'Famosa Resort
A'Famosa Resort
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
6.4 de 10, 186 opinions
Preu actual: 53 €
taxes i impostos inclosos
25 d’ag. - 26 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 6 MYR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Caspari Hotel Tampin
Caspari Tampin
Caspari Hotel Hotel
Caspari Hotel Tampin
Caspari Hotel Hotel Tampin
Preguntes freqüents
Opinions: Caspari Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Kathleen
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Caspari Hotel
Kathleen
Estada de 8 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Mohd Aizuddin, Kuala Lumpur
Viatge en família
16 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohd Aizuddin
Estada de 3 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Tai Yan
28 d’oct. de 2023
Tai Yan
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Azizah
12 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Azizah
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Azizah
21 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Azizah
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Rezuan
18 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rezuan
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Azizah
1 de gen. de 2023
Azizah
10/10, Excel·lent
Muhammad Asyraf
Viatge en família amb nens petits
8 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Muhammad Asyraf
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Yow
Viatge en família
4 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and convenient
Yow
Estada d’1 nit (febr. 2022)
6/10, Acceptable
HASNAH
Viatge en família
12 de des. de 2021
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HASNAH
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Muhd Fariq Irrfan Selva
Viatge de negocis
7 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhd Fariq Irrfan Selva
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
21 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
PS
Viatge en parella
26 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
PS
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
30 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
20 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
15 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
25 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Iman, Jb
Viatge de negocis
24 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Iman
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
31 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
16 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
WONG
23 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
not bad
WONG
Estada de 2 nits (gen. 2019)