Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Inkaterra Hacienda Concepcion





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Bungalou

Bungalou
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Bany privat
Barnussos
Armari rober o de rebost
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Bany privat
Barnussos
Armari rober o de rebost
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rio Madre de Dios Km. 7, Tambopata
Sobre aquest allotjament
Inkaterra Hacienda Concepcion
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 20309001037
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 5 anys
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Inkaterra Hacienda Concepcion Lodge Puerto Maldonado
Inkaterra Hacienda Concepcion Lodge
Inkaterra Hacienda Concepcion Puerto Maldonado
Inkaterra Hacienda Concepcion Lodge Tambopata
Inkaterra Hacienda Concepcion Tambopata
Tambopata Inkaterra Hacienda Concepcion Lodge
Lodge Inkaterra Hacienda Concepcion Tambopata
Inkaterra Hacienda Concepcion Lodge
Lodge Inkaterra Hacienda Concepcion
Inkaterra Hacienda Concepcion
Inkaterra Hacienda Concepcion Lodge
Inkaterra Hacienda Concepcion Tambopata
Inkaterra Hacienda Concepcion Lodge Tambopata
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Inkaterra Hacienda Concepcion
9,6
Magnífic
9,6
Neteja
10
Ubicació
9,8
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
DILESH
Viatge en parella
13 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
DILESH
8/10, Bo
Stephen
Viatge en grup
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephen
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Samuel
28 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing!
Samuel
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
ERICA
Viatge en família
11 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
necesitan mantenimiento algunas cabañas goteras
ERICA
Estada de 3 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Amarjyot Singh, London
23 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Amarjyot Singh
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Heather
Viatge en parella
31 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heather
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Helen
Viatge en parella
27 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Helen
10/10, Excel·lent
Ramon
27 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ramon
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Vrushali, Plano
Viatge en família
23 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vrushali
Estada de 3 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Christy
Viatge en parella
11 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christy
Estada de 3 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very enjoyable but with significant inconveniences

Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en parella
17 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 3 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Olivier
Viatge en família
16 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Olivier
Estada de 3 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de maig de 2021
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Shine, Kochi, Kerala,India
Viatge en grup
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shine
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
8 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Adelle
23 d’ag. de 2018
Fantastic Experience! Highly Recommend
Adelle
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Malcolm, London
30 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A Great Place
Malcolm
Estada de 2 nits (febr. 2018)