Takayama Ninja House
Casa d'hostes amb un bar i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Mercat Matinal de Miyagawa
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Takayama Ninja House





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 75 €
26 de juny - 27 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors, bany compartit (Japanese Western Style, No.2)

Habitació, no fumadors, bany compartit (Japanese Western Style, No.2)
El més destacat
Aire condicionat
Dormitori independent
Cortines opaques
Un bidet
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Aire condicionat
Un bidet
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors, bany compartit (Japanese Western Style, No.1)

Habitació, no fumadors, bany compartit (Japanese Western Style, No.1)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Dormitori independent
Un bidet
Servei de neteja diari
També et pot agradar

TOKYU STAY Hida-Takayama Musubi no Yu
Hida Takayama Onsen
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 930 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-31-2 Wakatatsu, Takayama, 506-0854
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Jinya Sunset Inn by Murasaki
Jinya Sunset Inn by Murasaki
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Microones
- Cuina
9.2 de 10, Fantàstic, 17 opinions
Preu actual: 46 €
24 de juny - 25 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 1000 JPY per nit (entrada i sortida preferents).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Takayama Ninja
Takayama Ninja House Guesthouse
Ninja House Guesthouse
Takayama Ninja House Takayama
Takayama Ninja House Guesthouse
Takayama Ninja House Guesthouse Takayama
Preguntes freqüents
Opinions: Takayama Ninja House
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Meggan
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The best place I stayed so far!
Meggan
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Siu lung
Viatge en grup
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Siu lung
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Simon
Viatge en parella
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Simon
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Xavi
Viatge en família
26 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Xavi
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Hanna
27 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hanna
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
25 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
8 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Alexandre
5 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour parfait
Alexandre
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Peter
5 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great experience
Peter
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
katu
4 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
高山で最高の宿泊地
katu
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Francis
26 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francis
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Verena Hei Ting
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Verena Hei Ting
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Benoit
21 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Benoit
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Nick, Melbourne, Australia
16 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friendly host and comfortable room
Nick
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
KARINE
14 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bonne chambre d'hôte
KARINE
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Susanne
6 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Susanne
Estada d’1 nit (juny 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
24 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Outstanding place
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2018)
4/10, Deficient
Cheung Ping
28 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
not recommend
Cheung Ping
Estada de 2 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Enzo, hong kong
19 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nice
Enzo
Estada de 3 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Nat, BKK
28 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
สะอาด สะดวก เป็นมิตร
Nat
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Overall good experience
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2017)