Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Red Point





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1 Hrncírská, House, Tabor, 390 01
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HOTEL SMRŽ
HOTEL SMRŽ
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
10.0 de 10, Excepcional, 4 opinions
Preu actual: 68 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- El càrrec pel servei de neteja varia segons la durada de l'estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 200.0 CZK per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Les tarifes del servei de neteja varien segons la durada de l'estada i la mida de la unitat.
- Càrrec pel llit addicional: 50.0 CZK per nit.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 3 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar llits addicionals o sofàs llit, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Red Point Motel Tabor
Red Point Tabor
Red Point Tabor
Red Point Pension
Red Point Pension Tabor
Preguntes freqüents
Opinions: Red Point
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
21 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Ilona
12 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ilona
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
22 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Piotr
Viatge en família
19 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Piotr
Estada d’1 nit (jul. 2020)
6/10, Acceptable
Jirí
Viatge en família
7 de jul. de 2020
Jirí
Estada de 16 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Renáta
Viatge en família
15 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vše na 1*
Renáta
Estada de 2 nits (juny 2020)
8/10, Bo
Dana
Viatge en família
20 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dana
Estada d’1 nit (des. 2019)
2/10, Horrible
Jan
27 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Laurent
23 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A good place in a nice location ! Très bien situé
Laurent
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Stepanka
4 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stepanka
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Hana
30 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hana
Estada de 2 nits (oct. 2018)